Ik denk dat de Explorer 1 vanaf dit jaar weer goed verkrijgbaar zal worden. Grijs en AD zit echt minimaal verschil tussen
Beetje off-topic, maar de prijsverhoging bij Tudor is niet-misselijk, dan valt het bij Rolex nog mee. Een stalen BB58 op stalen band kost nu 3910 euro. Dat was dacht ik rond de 3500 in 2022.
Het varieert zelfs de bedragen van 200 voor een sub, 250 LV tot 300 voor cosmograph meerâŠna een dag
Het is balen voor de mensen die zoekende zijn naar een Explorer 1 maar verhoging of niet, ze gaan als warme broodjes over de toonbank.
Vind dat best coole plaatâŠnog niet in t echt gezien, die zou zomaar dit jaar kunnen worden toegevoegdâŠof het stalen broertje
Heel tof.
Van ghost grijs naar vol shiny in het volle licht en alles er tussen in.
Imho de mooiste daytona van het moment.
Ook door de full panda en oysterflex
Zie bij de ym 42 de oysterflex en hoor toch wel wat âklachtenâ mân dat de band te breed bij de lugs valt en niet lekker zitâŠgeen ervaring meeâŠ
Die valt tegen. Ik was aan het twijfelen maar een witte is gewoon heel flets en zeker icm dat harde staal.
Geen last van. Die oysterflex van de YM heeft ook geen endlinks.
Ja nu je het zegtâŠmaar eerst maar eens de gmt of starbucks vd hand doenâŠkan niet alles
Idd
Twijfel tussen zwart en witâŠmits leverbaar
Sodeju: DJ TT van 11900 naar 12650. Was in mei toen ik bestelde 11400
Iemand een idee hoeveel de ârootbeerâ duurder is geworden? Zit nu op 16.150âŠ
In december DJ gekocht voor 13.950 en nu 14.650. Scheelt toch serieus bedrag. In mei â22 toen ik hem bestelde was het overigens nog 13.300âŠ
Dan wordt deze opeens relatief âgoedkoopâ
Zo dat is inderdaad een forse stijging. In 2021 was die nog iets van 3470.
Het meest bijzondere van deze prijsverhoging vind ik het feit dat er personen zijn die tijdens NYE de prijzen op Rolex.com gaan checkenâŠ
Vier eens wat meer feest mensen!