prijsstijgingen algemeen horloges. (Mee in de lijn van de Inflatie?)

Wat kom jij hier doen dan :sweat_smile:. Neem nog een oliebol.

1 like

Kijken waar mensen zich druk om maken. :rofl::+1:

Heerlijk man, wat is de collectie nu waard na vannacht? Iemand nog 30 miljoen gewonnen?

Ik heb ergens in Amersfoort een lot gekocht, maar kan dat papiertje nergens meer vinden :wink:

2 likes

Was blij dat ik naar bed kon… :grin:
Polonaise lopen met hoedje en toeter laat ik aan anderen over :partying_face:

1 like

Is ie in Amersfoort gevallen? Poe hé, komt zo wel heel dichtbij. :nerd_face:

1 like

Maar niet alle modellen lijken te zijn verhoogd. Meer mensen opgevallen? Misschien vond Rolex sommige modellen list zelf ook te duur.

1 like

Holy moly … dat is wel erg flink!

Prijsverhoging of niet, Rolexen blijven als warme broodjes over de toonbank gaan.

Welke modellen hebben een prijsverlaging gekregen?

Net even gekeken in het blauwe gedeelte maar prijzen zijn niet aangepast :grimacing: ze zijn ook niet geprijsd om te verkopen aan het aantal uptjes te zien :joy::joy:

3 likes

Dat zijn nog eens verhogingen , mijn Pro vorige week gekocht voor 3700 en is nu 4100 …

2 likes

Heh Ray, heb mijn oog laten vallen op de Giulia …niet doen ? Met oog op jouw ervaringen met Alfa….

Neehoor, die moderne Alfa,s prima :ok_hand:

Ik had eerst een 147 Gta voor erbij maar die was trouwens ook wel betrouwbaar. Nu 8 weken Giullia Q en geen klachten.

Echt he, kom regelmatig bij van Willigen en die proberen iedere keer weer een volgouden Speedmaster aan mij te slijten. Maand of 4 geleden €36.000, 2 maanden later €40.000,00 en verleden week lag die in de etalage voor €42.000,00. Krijg steeds meer het idee dat Omega de strijd met Rolex aan wil gaan, gaat hem dus echt niet worden mag ik hopen. De Speedmaster ,niet die gouden is in 2022 ook 3 keer in prijs verhoogd vertelde de verkoper mij. Ik hou het gewoon bij mijn Seamaster, slim vind ik het niet van Omega. O ja, van Willigen raakt ook Omega kwijt!

Ik vind het een goede ontwikkeling dat de list prijzen van veel modellen nu de prijzen bij de GD benaderen. Zie bijvoorbeeld de Explorer 1. Het gevolg is dat de Explorer 1 nu alleen gekocht zal worden door mensen die het horloge zelf willen dragen in plaats van voor de doorverkoop.

1 like

Is al gebeurd vannacht, alleen Gassan en Tourbillion voor Amsterdam, S&C in alle steden behalve Amsterdam, Pertijs in Breda, Punte in Utrecht, Leon Martens in Maastricht en Kahle in Laren zijn nu nog over.

Deze is niet duurder geworden dan voor de jaarwisseling.

2 likes

Ik vind die op leer toch wel serieus cool. Vanaf ca 20k is die van jou.

1 like

Zeg maar de laatste op leer.

Alle 3 tof. Die eerste heb ik al eens gedragen.

. .

7 likes

Ik heb hem om de pols gehad ( ja joh Ferry, kijk even hoe die om de pols staat) en ik had al gezegd, die ga ik dus nooit kopen dan weet ik wel wat anders voor die prijs. Maar ja, weegt echt zwaar met vooral die dikke gouden band. Voelde aan als een blok beton, maar daarnaast hoef ik echt geen Speedmaster hoor, genoeg chrono’s hier in huis en is eigenlijk ook niet mijn smaak. Wil natuurlijk alle leden met een Speedmaster niet beledigingen, is gewoon een kwestie van smaak.