prijsstijgingen algemeen horloges. (Mee in de lijn van de Inflatie?)

Gewoon vuist op tafel. 36000. Geen cent minder. :grin:

1 like

Wat op zich een klein wonder is… toen ik mijn 124060 bestelde betaalde ik daar nog lekker €7700 voor

1 like

Klopt met ingang van vandaag (1 januari 2023) is Juwelier Punte geen Omega dealer meer maar wel nog voorraad.

1 like

Krijg je daar dan ook weer van die mega kortingen op?
Edit: nee

Punte staat nog wel op de website van Omega.
De anderen die het kwijt zijn zijn reeds verwijderd.
Lijkt me overigens wel erg vreemd dat een zaak als Punte het dan wel kan houden terwijl anderen het kwijt zijn geraakt.

Goed gedaan, maar dat is al een tijdje terug denk ik.

Denk niet dat dit model heel makkelijk te krijgen is. :smile: Maar goed je hebt natuurlijk al een hele toffe tt YM. :star_struck:

2 likes

Dat is vreemd inderdaad maar Ruud (eigenaar) heeft mij persoonlijk verteld (vorige week) dat het per ingang van 1 januari 2023 klaar was. Hij baalde er enorm van.

1 like

Klopt, ik had ook begrepen dat hij Omega per1-1-2023 kwijt zou zijn.
Misschien foutje op de website van Omega.

1 like

Klopt, maar die van jou zou ik er wel bij willen hebben :wink:. Gaat hem natuurlijk niet worden en gelijk heb je. Maar eerlijk gezegd heb ik het nu wel even gehad met geelgoud en rosegoud om te kopen. En die platina vind ik echt wel mooi, toont ook natuurlijk heel anders dan een tt :smiley:

Ik draag hem nu ca 4 maanden (met zorg) en geen enkele beschadiging oid. bij normaal gebruik. :ok_hand:

De glans/reflectie is werkelijk fantastisch. Niet op foto vast te leggen. Een van de weinige Rolexen die in werkelijkheid vele malen mooier is dan op foto’s. :star2:

19 likes

Is dan ook gewoon 1 vd mooiste Rolexen.

1 like

Een paar jaar terug lagen ze met bosjes in de vitrines, niemand wilde ze, grappig hoe dat kan lopen.

Onbegrijpelijk. Een sub zou ik laten liggen, maar een YM is echt geweldig.

1 like

Een Sub is gewoon een klassieker. Die zou ik nog steeds nog willen hebben. Maar niet ten koste van m’n YM. :v:

16 likes

yachtmaster is veeeel mooier dan een sub :ok_hand:

1 like

En zit ook veel lekkerder.

13 likes

En nu terug vlot te bestellen.

Als mensen submariners gaan laten liggen dan is de gekte echt voorbij. Nu moet ik wel zeggen, op een goed jaar van 8700 naar 10.250 is ook niet mals.

Nu ben ik wel benieuwd wat de reden is dat dealers Omega kwijtraken?