Er staat afschrijving in de comment, wat is de lol daarvan? Zeker na 2 jaar wachten
Hem iemand anders laten pakken?
Als je een horloge heel graag wil is het toch fijn als hij te koop staat zonder wacht tijd en met korting? Dan alleen niet bij een AD kopen lijkt me…
Nee, niet meer.
Toen ik 'm bestelde kostte hij 25,8. Ik heb 'n goede relatie met de AD & ‘mocht’ een bestelling doen. Dan doe je dat… Ze zijn niet makkelijk te krijgen. De lol voor mij was onderandere een keer een klapper bij een AD halen. Ervaring ed.
Als ik er 28k voor wilde betalen had ik 'm al veel eerder kunnen halen.
De lol is er na 2 jaar wachten nu wel af & deze prijsverhoging was de spreekwoordelijke druppel.
Plus dat er ondertussen een boel anders bereikbaar is voor die prijsklasse (25k) wat een paar maanden geleden nog 35+ deed.
Het gaat sowieso een interessant jaar worden op Rolex gebied.
Rolex pre owned bij de AD. De bubbel die echt gebarsten lijkt en de GD die nog met duur ingekochte Rolexen zitten.
Eens! Heel benieuwd…
en enorm veel kleine GD’s die de laatste jaren in de hype zijn begonnen… zullen die langzaam weer verdwijnen?
Ik ben ook heel benieuwd. Gister nog zitten bieden op een DJ 126234 op chrono24, maar denk dat ik toch nog maar eventjes wacht met m’n aankoop doen
Ja echter geen lijst…
Jawel echter krijg ik deze niet geüpload.
Foto schieten, screenshots
misschien het webadres…
Klinkt wel verstandig hoor Erik, ik zou het ook zo doen. Het blijft zo met ze.
Spannend
Ik ben benieuwd 🫣
Mijn gewenste sub no date valt mee met 2,2%
Valt mee zo te zien bij de meeste modellen.
Duitse prijzen zijn sowieso lager dan die bij ons.
No date E8950, in NL E9100.