Prijsverhoging Omega Speedmaster Professional per 1-10-20 en per 1-2-23

Voor de geïnteresseerden; ik heb nog een compleet nieuwe Speedmaster in de doos, van deze maand. Dus net even voor de prijsverhoging. Als je interesse hebt kun je altijd een pb sturen :wink:

1 like

Twee jaar geleden nog voor 3k rond te bestellen via Chrono24 met trusted check-out. Toen der tijd een pittige prijs in mijn opinie, nu achter af een blind koopje :slight_smile:

2 likes

Die enorme doos met wat goodies erin was een aantal jaar geleden ook een reden om de prijs omhoog te gooien.

1 like

Die moet inderdaad bijna met speciaal transport vervoerd worden, ook niet goedkoop… :wink: :joy:

2 likes

Wat zou de nieuwe speedmaster moeten gaan brengen dan? Of is daar nog weinig over bekend?

Wie koopt er tegen list price, dat is toch de vraag die ik heb bij het bekijken van dit draadje?

Dat vraag ik me in het Rolex gedeelte ook af :blush:

Niemand denk ik. Maar dezelfde korting op een hogere listprijs, betekent ook een hogere prijs met korting. :wink:
Nogmaals, het lijkt erop dat er een prijsverhoging aankomt, dat is niet bevestigd.

Waar, maar in absolute euro’s is het dan toch wel een heel ander spaardoel.

Daarnaast leef ik volgens t principe; if you can’t buy it twice you can’t afford it.
(Ben nooit zo van de quotes enkel als hij zo krachtig is al deze kan je m niet negeren)

1 like

Misschien heb ik het gemist hoor, maar waarom zou er een nieuwe “gewone” speedmaster komen? Gaat dat de ronde om het omega forum?

Nieuw uurwerk, METAS & Chronometer. Misschien 100M WD, misschien keramische lunette, misschien nieuwe band / sluiting… Maar ja, wel flinke price increase tov deze waarschijnlijk.

2 likes

Prijsverhoging.

4 likes

Misschien standaard een 321 erin…

Forget it. Dat blijft top of the line. Het wordt als het goed is, de 3861 die nu al in de 50th Anniversary zit.

1 like

:drooling_face:

1 like

Ben ik blij, dat ik ‘m net op tijd heb gekocht. :muscle:

2 likes

Ik hoop dat er een grotere doos wordt meegeleverd.

9 likes

Doos is super handig.

dat wordt een kist dan.

2 likes

Maar komt deze naast de Speedy Pro, of in plaats van?

1 like