Prijsverhoging Omega Speedmaster Professional per 1-10-20 en per 1-2-23

Ah, nou dan is het alleen geen 7 maar 5 procent… Dat valt dan mee.

1 like

Mss x posten met het omega only topic?

1 like

Vraag me toch af via welke weg Watchbase aan deze nieuwe prijzen is gekomen?

1 like

Ik ging hier trouwens verder op een topic waar al 2 jaar geen activiteit meer op was ipv een nieuw topic te maken en afgeschoten te worden.:grin::grimacing:

3 likes

Nu word mijn offerte van vandaag wel wat interessanter.:grin::thinking:

1 like

Geen idee, maar het klopte ook toen dit topic gestart werd (okt-2020). Met alle andere “gossip” er omheen, lijkt die prijsverhoging gewoon te komen (helaas).

Ik heb zwart op wit dat deze komt per 1-2. Had alleen geen percentage…

Daarom de titel maar gelijk aangepast… :wink: :grinning:

De Snoopy 3 van 9.6k in 2020 naar 11.5k begin februari, de marktprijs buiten beschouwing gelaten is dat toch een prijs waar je u tegen zegt.

1 like

Voor de pakweg 1,25 a 1,5 modaal verdienende horlogeliefhebber raken ze wel steeds verder uit beeld zo. En die zijn er ook hoor, alleen hier op het forum niet zo veel geloof ik… Maar ze krijgen ze bij Omega niet aangesleept, dus business-wise doen ze het nog steeds goed. :sweat:

Mijn 1861 hesalite op staal met de grote goodies-box - ruim onder 4K bij een AD. Februari '20.

5 likes

Grappig, je was toen ook al 1 vd eerste reageerders.:slightly_smiling_face:

1 like

Toen ik vandaag een aantal Speedmaster bewonderde bij Gassan, werd mij ook verteld dat de prijzen per 01-02-2023 opnieuw verhoogd zullen worden. Naar een percentage of de nieuwe prijzen heb ik niet gevraagd.

Die zijn er meer dan je denkt misschien, alleen roepen die wat minder luid hier dan andere die geen idee hebben hoeveel modaal ook al weer was.:slightly_smiling_face::thinking::wink:

1 like

I saw what you did there. :rocket: En nee hoor, de QC afdeling lijkt nog steeds op hun mobiel te zitten de halve dag. En de andere helft in de bedrijfskantine te zitten.

1 like

Ik postte het en dacht toch maar beter niet want de speedmaster is zo een kwalitatief hoogstaand produkt.

:upside_down_face: :slightly_smiling_face:

Watchbase is onderdeel van Ace, AD van Omega. Dus die hebben dit al te horen gekregen.

Aha, ze zijn nu toch geen Omega AD meer sinds eergisteren?

1 like

Oh geen idee

Er staan nog maar weinig verkooppunten op de site, Gassan en Tourbillion iig alleen voor Amsterdam.