En hoe wordt dat precies berekend dan?
De mijne in het blauwe gedeelte hou ik hetzelfde hoor😇
Klopt, het gaat niet om mij. Het gaat om ‘de consument’ in het algemeen. En deze consument zegt nu zelf dat hij eerder niet meer bij Omega zou shoppen, maar wel bij anderen. Ze gaan er geen stuutje minder om eten, maar ik zal zeker niet de enige zijn die zo denkt…
Inderdaad ben je niet de enige, I’m with you!
Rolex heeft sinds 2015 de prijzen niet verhoogd, dus wat bedoel je met: gaat Omega Rolex achterna ?
Met veel andere zaken gaat Omega Rolex al jaren achterna. Andersom zal niet snel gebeuren.
Veel nieuwe Omega modellen zijn, gezien de mooiere afwerking, gebruikte materialen, en uurwerk, prima geprijst tov andere merken.
Dat de Speedy Pro steeds maar duurder wordt slaat nergens op. Zit er misschien nu een nog grotere doos bij ?
Zo simpel is het.
Mensen betalen 11k boven list voor daytona’s , die paar honderd euro ligt men niet wakker van.
Zo is het, sinds febr 2016 is er niets veranderd.
Iets met vraag en aanbod? Ze zullen bij Omega nog wel rek zien en zo lang ‘de gek’ het er voor betaalt…
Overigens beginnen bepaalde modellen van Omega in mijn ogen nu wel heel erg overpriced te raken. Zag gisteren nog bij een juwelier de dark side of the moon liggen voor meer dan 10k. En heb je dus geen stalen band.
So true. Die toename in diameter is IMHO al niet gewenst, maar de hoogte/dikte is nu gewoon onacceptabel een 2,5mm dikker t.o.v. de oh zo elegante 2254.50.
Idem ontwikkeling dus zoals met de PO heeft plaatsgevonden, nu op herhaling met de Seamaster, elk nieuw model krijgt meer steroiden toegedient.
Bulky watch, bulky price zullen we maar zeggen…I pass.
Die van mij wordt steeds goedkoper…
Ik moest gek genoeg op 4 januari 2016 €7850 voor een Sub date afrekenen. (Prijs was toen net eind 2015 verhoogd), en naar mijn beste weten is dit nog steeds de huidige prijs.
Misschien benik destijds opgelicht ? Ik kreeg wel een mooie portemonee erbij
Toch nog niet goedkoop genoeg zo te zien?
Best slim. Ware de Dweller nog steeds 860 gulden geweest had niemand er een willen hebben.
Na het bekijken van dit filmpje kan ik wel inkomen in die prijsverhogingen. Zo’n accuraat grotendeels digitaal productieproces op dergelijke grote schaal vergt wel mega investeringen:
Die Master Chronometer en hele ontwikkeling moet ergens van worden betaald.
Wanneer werken die verhogingen door dan? Want de 311.30.42.30.01.005 koop je op chrono24 voor 3700 nieuw in Nederland.
Veel te groot en dik glimapparaat.
Vind hen ook niet mooi.
Dat heb ik ook met het de Seamaster 300m. Maar moet er wel bij zeggen dat ik die nog niet in het echt heb gezien.