wat ik hoor,
wordt er nog steeds genoeg uitgeleverd,
kijk maar eens op chrono,
als je alleen al,
Rolex bouwjaar 2019 intikt,
zie je hoeveel eruit geleverd worden,
Ik kreeg er toch gewoon in Februari jl eentje uitgeleverd door de AD.
Maar ja, dat ging ook maar om een gewone stalen Submariner en die kun je gerust nog wel vinden. Dat je er nu meer moeite voor moet doen en uit moet wijken naar andere landen is waar, maar voor liefhebbers als wij is dat toch geen probleem ?
De ADās leveren nog steeds bijna dagelijks stalen prof. Modellen uit.
Een AD in Italiƫ vertelde me vorige week nog dat wanneer ik me op een lijst laat zetten voor een (zwarte) Sub, hij dit jaar nog kan leveren. Dus zo schokkend is het allemaal niet. Alle Explorers, Milgauss, Airking, Op39 (alle kleuren) had hij gewoon op voorraad.
Hier wel hoor, ⬠550,- bruto per maand zelfs, voor exact hetzelfde werk. Bij een ander bedrijf dan.
Daās het voordeel van jobhoppen, je maakt weleens een sprongetje. Ook dat is een kwestie van marktwerking, net als bij (luxe) horloges
OkƩ ik doe er 100 euro vanaf, kom dames!!
Ik help je er voor 2995 gulden wel van af als je hem niet meer draagt
Ja, daar heb je een punt. Een Leek hoef je het ook niet uit te leggen, toch ?
Een leek kan ook gewoon een ander merk kiezen (of de hoofdprijs betalen).
wat je wel inmiddels kunt concluderen, als je iemand met een nieuwe 2019 Hulk, Pepsi, of stalen Daytona zie lopen dan heeft die persoon:
A) connecties, of
B) geld als water, of
C) extreem geluk.
Ik vond op cbs een modaal salaris van 37000 euro. Daarnaast wat verschillende cao stijgingen tussen de 1.6 en 3.2, dus gemiddeld 2.5 leek me zo gek nog niet. In dat geval kom je op een CAO verhoging van 925 euro. Dat staat nog los van een eventuele persoonlijke verhoging.
Ik denk niks.
Heb immers geen aankoopplannen.
Wanneer dat ooit verandert, dan zie ik wel weerā¦
Ik ben zelf wel een fan van Omega. Maar over de jaren heen is het wel een merk geworden waarvan ik de nieuwprijs bij de dealer eigenlijk niet eens meer serieus overweeg. En dat is niet altijd zo geweest.
Als luxe merk kan je het niet veroorloven te goedkoop te zijn. De tijd zal het leren of deze stap omega meer begeerlijk maakt. Of dat ze er juist klanten mee verliezen.
Rolex is ook begeerlijk mede doordat ze niet voor 3K op elke straathoek te koop zijn. Het is natuurlijk niet het enige aspect.
Same, hoog, dik, zwaar en glimt als een malleā¦heel jammer
En toch vind ik 'm helemaal top. Die PCLās ben je zo aan gewend. Fors of niet hangt grotendeels van je pols maat af. Vier jaar geleden zou ik de beide Seamasters mss ook te groot hebben gevonden. Maar sinds het stoppen met roken is er nou eenmaal meer van mijn aanwezigheid en daardoor kunnen er in mijn optiek ook weer grotere gedragen worden zonder afzichtelijk te zijn.
Beide Seamasters zijn niet top heavy en hebben die fantastische sluitingen.
PLCās vind ik niet eens zo erg. De bezel en wijzerplaat glimmen ook als een gek. Ik had hem gewoon slanker, minder hoog en lichter verwacht. Meer in lijn met de vernieuwde ATās. Ik heb vrij kleine polsen met 16,5cm. Maar de Seamaster 300 voelde als een blok lood waar bij ik een zonnebril nodig hebā¦de bezelactie was nou ook niet om over naar huis te schrijven. Verkoper pakte er op mijn verzoek een (gouden) Sub erbij om dat te vergelijken. Direct afgeknapt op de SMP300ā¦
Whaa! heerlijk die prijs verhogingen bij Omega! 4700 euro voor de Speedmaster. Haal je hem toch lekker grijs nieuw voor 3400/3500 euroā¦maar ja als verknocht ben aan de plaatselijke juwelier dan spek je toch zijn kassaā¦Ik zie de prijzen van de Submariner ook alleen maar hoger gaan. Uitschieter op Chrono24 is een Amerikaan die voor een nieuwe Submariner (116610LN) 13338 euro vraagt , dat was verleden week of ie hem nog aanbied voor die prijs weet ik even nietā¦maar dat ie een klap van Trump voor z,n harses heeft gehad is wel duidelijk
Als ze bij de AD duurder worden, worden ze dat uiteindelijk bij de grijze handelaar ook.
Klopt maar er zit ruim 1000 euro verschil nog steeds tussen, hoop geld vind ik. Ik kocht mijn Omega speedmaster hesalite grijs nieuw geheel compleet in januari 2018 voor 3200 euro en dat was toch even 1100 euro verschil met de juwelier. Veel geld voor velen. En om de charme van de Juwelier te spekken met 1100 euro liefdeā¦ach na een 6 maanden weer verkocht en dankzij een paar idoten hiero op het forum mij over laten halen om toch maar de Submariner aan te schaffenā¦gelukt trouwens.