Probleem nieuw horloge

Een goede horlogemaker lost het zo op denk ik. En als je inderdaad nog een timegrapher hebt kun je het zo zien of het goed is denk ik.

1 like

Ja, maar je eerste aanspreekpunt Is de verkoper.

Bovendien maakt dat geen verschil uit voor wat ik schreef, namelijk mogelijk verlies van garantie wanneer derden er aan sleutelen.

Dat hoeft in principe niemand ooit te weten te komen. Maar ja, nu is het al wereldkundig gemaakt…

1 like

Ik verwacht dar hij opgestuurd zal gaan worden. Ze hebben vandaag nog niet gebeld, dus zullen ze het niet zelf hebben kunnen maken. Of ze hebben het heel erg druk. Het atelier van de horlogemaker is op de vestiging waar ik geweest ben, dus het zal niet aan het transport daarnaartoe liggen.

Man, kom toch gewoon hier met dat ding. Dammit. :wink: Klusje van niks.

O ja - ze hebben een horlogemaker, en ze zouden dit niet kunnen maken…? A-ha…

2 likes

Was er op wachten geen optie?

Lijkt mij toch het minste wat je mag verwachten…

Als ie van mij was geweest was ik waarschijnlijk ingegaan op je aanbod.

Degene die hem aan mijn broer verkocht had, was niet aanwezig. Dat was namelijk de eigenaar, met hem heb ik het nog uitgebreid over horloges gehad. Als hij er was geweest had ik er denk ik wel op kunnen wachten mocht het ter plekke gerepareerd kunnen worden. Er was echter een of andere uitzendmiep (aanname) aanwezig, die helemaal niets van mechanische horloges wist (feit).

2 likes

Het horloge is klaar. Vanmiddag ophalen. Thuis even op de timegrapher en dan als dat goed is terugbetaald naar mijn broer.

1 like

Vandaag het horloge opgehaald en er is niets beschadigd zo te zien met het blote oog. Ik heb hem op de timegrapher gehad. Loopt plus 8 met een amplitude van ongeveer 290 en een beaterror van 0.0. Kan beter, maar is best netjes en er is niets mis met het uurwerk.

2 likes

Mooi einde aan deze thriller. De broederliefde blijft onaangetast!

Vilein vraagje: ga je nog een keer een horloge aanbevelen aan je broer??

2 likes

Amplitude is zeker goed genoeg hoor. Blij dat 't snel en goed gelukt is! :+1:

1 like

Mijn broer is verder niet zo van de horloges. Hij zocht een leuk betrouwbaar klokje. Hoefde niet eens een automaat te Zijn, maar had hem overgehaald om een automaat te nemen. Hopelijk blijft hij nu voor lange tijd goed lopen.

Die plus 8 loopt na een tijd wel iets terug en dan zit je precies goed :+1:

1 like