Producer Michael koopt een 484.000 dollar double Tourbillon horloge

Jacob & Co is bijzonder horlogemerk. Niet altijd de meest smaakvolle ontwerpen maar als het op complicaties en complexheid aankomt mijns inziens zeker wel een mooi stukje kunst. De op YouTube bekende Producer Michael laat een aantal parels van het merk Jacob & Co zien en koopt uiteindelijk een double rotating Tourbillon horloge met minute repeater van 484.000 dollar. Wauw!

In it to win it…:sunglasses::+1:


Geslaagd of niet geslaagd?

  • Geslaagd
  • Niet geslaagd

0 stemmers

4 likes

Supergaaf.

3 likes

Los van het feit dat het onbetaalbaar is voor mij en het mijn smaak niet is, blijft het toch wel een extreem technisch hoogstandje. Als horlogeliefhebber juich ik dit alleen maar toe. :ok_hand:t3:

6 likes

Mee eens. Absoluut niet mijn smaak maar qua techniek en complicaties toch wel een kunstwerkje.

2 likes

Dit zou ik zo graag winnen. Van zoiets krijg ik echt een natte droom! Die zou een mooi plekje krijgen naast mijn andere Tourbillon. :slight_smile:

Haha het give away horloge is niet dit horloge. Dat is een Jacob and Co 4 time zone (zo’n lelijk ding met die kleurtjes) van Max 7000 dollar.

2 likes

Ongetwijfeld knap gemaakt en technisch hoogstaand maar mijn maaginhoud begint zich vertikaal in de verkeerde richting te begeven.
Daarnaast, de tourbillon is toch totaal nutteloos? En dan ook nog twee maal…

1 like

Op die manier is elk horloge duurder dan een Casio F91w van 10 euro nutteloos want de tijd aangeven doen ze allemaal :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Een Bugatti Chiron met een top speed van 490km/u is ook nutteloos, maar ontzettend leuk en gaaf is het wel :sunglasses:

1 like

De techniek zal hoogstaand zijn maar het horloge zelf? Nee dank je…

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/5/3/e/53e2b38115b8ec5b525e0f9fbd09244381446746.jpeg

1 like

Het resultaat is in dit geval misschien minder dan het som der delen… :face_with_monocle:

1 like

Ow, die wil ik ook wel hebben :slight_smile:

Invicta 2.0 :smiley:

1 like

Ik vind die gozer zo ongelofelijk irritant…

1 like

Tja fout kapsel ,foute kleding , foute horloges en geld als water. Daar kunnen de meeste nuchtere Nederlanders niet tegen.

Wat ik irritant vind is Nederlanders die 8 miljoen winnen en toch blijven werken. Het zou een voorwaarde moeten zijn dat je de prijs alleen krijgt wanneer je stopt met werken. Waarvoor speel je dan mee in een loterij?

6 likes

Militair Dennis vraagt zich af waarom hij nou weer op dit topic klikt

3 likes

Om het op negeren te zetten en daarna weer lekker doorgaan met ons burgers veilig te houden.

3 likes

Elke dag vakantie is niet leuk omdat het elke dag is. Wat bijdragen zorgt ook voor eigen waarde en voldoening. Daarnaast als je je werk leuk vind waarom zou je dan stoppen met werken?

3 likes

zal best een technisch hoogstandje zijn maar ik zou niet willen dragen.

1 like

wat een gedrocht joh

1 like