Producer Michael koopt een 484.000 dollar double Tourbillon horloge

Dat zegt meer wat over die nuchtere Hollanders dan over de beste man in kwestie.

3 likes

Die producer Michael is wel -voor mij- symbool voor alles wat er mis is met de westerse wereld.

4 likes

Als ik dit bedrag te besteden had kwam er wel iets anders. Maar ja, ben ook geen miljonair natuurlijk. " loten kopen gaat" :thinking:

1 like

Ah, vertel, welke heb je?
Ikzelf bezit een skeleton tourbillon.

1 like

Ik vind die Michael echt een prima kerel, alleen had ik het leuker gevonden als zijn interesse bij vintage Patek en Rolex zou liggen. Dan kan je best wat leuks vinden voor 4 ton. Zonder dat je er als een Power ranger met te veel geld bijloopt.

https://d2h1pu99sxkfvn.cloudfront.net/b0/5212281/370438487_6TcfiawHLy/P0.jpg

8 likes

Ik zou me geen moment vervelen. Mijn enige doel is om zoveel mogelijk vrije tijd te hebben. Ik heb geen hekel aan mijn werk maar vrij zijn is toch vele malen leuker.
Ik zou ook echt niet elke dag op vakantie gaan. Kan me prima vermaken in mijn eigen buurt met vrienden en familie.
En ik ga dan ook weer golfen. Daar ben ik uit frustraite mee gestopt omdat je dit naast een full time job wel kunt doen maar niet beter kan worden.

2 likes

Spuuglelijk horloge. Dubbele Tourbillon, lekker boeiend…

Ik weet eigenlijk niet eens waarom ik op dit topic reageer maar heb het nu toch al gedaan.

3 likes

Eens met @Andyman alleen verkeerd gevote!

1 like

560k -20% is 448k (zeggen ze ook in het filmpje, fourfourtyeight). 36k dollarie is nog steeds een leuke tweedehands De Bethune!

ik niet…

Ik heb een totaal andere smaak als die Michael Blakey, in horloges, auto’s, kleding, huizen en vrouwen. Maar toch… Op de één of andere manier vind ik het wel een sympathieke kerel. Kijk geregeld naar z’n filmpjes.
Over het horloge: Mooie techniek, maar wat een lelijk ding…

8 likes

Mee eens. Don’t judge a book by its cover.

3 likes

Precies dit. Hij oogt niet als een vervelende man, hoe graag ik dat ook in hem zou willen zien.
Ik kijk stiekem best wel vaak zijn filmpjes. Algoritme van Youtube FTW.

1 like

Ik vind hem juist erg sympathiek. Koopt met de feestdagen voor al zijn personeel en medewerkers een horloge om ze te bedanken en mede mogelijk te maken waar hij nu staat.

3 likes

Inderdaad zeer sympathiek :+1: dat is nog eens wat anders dan een gekregen horloge hier op het forum proberen te verkopen.
Zoals je zelf al zegt beoordeel een boek niet op zijn kaft.

3 likes

Over smaak valt te twisten, daarom is de concessie zoals ik het aanvoel dat dan maar niet te doen …

Haha als ik hem gratis weg zou geven sta je vooraan te bedelen of je hem alsjeblieft mag hebben. Typisch Hollands…
My watch so I can do whatever the F**k I want with it, dus ja ook verkopen.

Je vergist je, ik heb smaak en zelfrespect :wink:

Mooi dan kunnen we elkaar de handschudden, ik ook namelijk :sunglasses::+1:

P.S. Heb jij lol in dit gekibbel? Ik niet namelijk. Zullen we gewoon gezellig tegen elkaar doen en leuk over horloges lullen? Volgens mij hebben we allemaal wat gemeen op dit mooie forum en dat is een passie voor horloges…

Mij Hollands noemen vind ik wel wat verder gaan dan kibbelen.
Ik wil het overigens best over horloges hebben maar dan niet over deze, die vind ik niet mooi. En dat hij voor dat ding bijna een half miljoen betaald vind ik behalve dapper gezien de afschrijving verder ook niet zo interessant.

1 like