Producer Michael koopt een 484.000 dollar double Tourbillon horloge

Ik doel meer op het feit dat jij het regelmatig/bijna altijd nodig vind om negatief op mijn posts of reacties te reageren. Wat mij ook opvalt is dat ik primair nooit hetzelfde bij jou doe…Just saying.

Daarnaast vind je het ook regelmatig nodig om weer te beginnen over mijn Sternglas…

1 like

Misschien is het dat ik geen Hollander ben, of zijn door de leeftijd m’n knietjes wat stijf geworden, maar bedelen en buigen kan ik niet Nu zijn @PLP en ik niet bepaald de beste vrienden, maar zo schat ik hem zeker ook in: Veel te eigenwijs om te bedelen.

Los van de lelijkheid van het horloge: De tourbillon is in mijn ogen een volstrekt nutteloze complicatie. Ik blijf een hekel aan die dingen houden, ik zou ook geen smaakvol horloge met een tourbillon willen hebben. Iemand die mij een tourbillon geeft heeft niet de moeite genomen om me te leren kennen.

Als je dan iets weggeeft, zorg er dan voor dat het niet jouw smaak is, maar die van de ontvanger. Wie dat nalaat is onbeschoft.

:point_up_2: I’m with him. Zelden heb ik iets gelezen waar ik het zo mee eens ben. 8 miljoen is over de komende 40 jaar 2 ton per jaar. Ik zou het niet eens investeren, ik zou het gewoon langzaam aan opmaken terwijl ik inderdaad golf speelde, veel las, af en toe wat met dames deed, wat ging reizen en ergens een huisje kocht waar ik in de buurt kon off-roaden op de motor. :slight_smile:

Daar zou geen horloge bij zitten, tenzij ik in m’n jaarlijkse 2 ton budget ruimte had om een GSje aan te schaffen voor shits and giggles.

2 likes

Maar dat zou ik stiekem eigenlijk best willen zijn hoor.

Ik heb deze niet benoemd hoor.

Maar we zouden het toch over horloges hebben ?

1 like

:point_down: Kijk, dat schept in ieder geval een band. :slight_smile: :+1:

1 like

Producer Michael klinkt voor mijn een beetje als zanger Rinus (of zanger Petro/Bob voor de echte kenners)

Leuke filmpjes. Vent heeft een goede bankrekening.
Wat een lelijk ding zeg…

1 like

echt?

Ik werk omdat ik het vooral leuk vind, lekker bezig zijn, beetje aankloten.
Daarnaast goed voor je eigenwaarde, ff wat anders dan alleen maar thuis rondhangen oid.
Ok, hele dagen is wat veel. Maar stil zitten now way!

1 like

Ik zou ook niet stil zitten hoor. Maar ik ben nog steeds van mening dat mensen die blijven werken voor eigenwaarde i.p.v. geld gewoon het leven niet snappen.
Vrije tijd is heilig. Om je Eigenwaarde te ontleden aan werken vind ik echt onbegrijpelijk. Mijn eigenwaarde is gerelateerd aan de dingen die ik voor en met familie en vrienden doe.
Eigenwaarde kun je anders gewoon kopen hoor. Heet Rolex. :wink:
Dit is een grapje natuurlijk voordat het topic ontspoort.

5 likes

Ben het met je eens.

Vrije tijd is mij/ons ook heilig, om die reden is er dan ook altijd iemand thuis als er kids thuis zijn.
Uiteraard samen tijd is ook heilig, ook daar zorgen we voor dmv samen geregeld uit eten en weekendjes weg te doen.
Fam/gezin tijd voor alles!

Neemt niet weg dat ik graag werk, iets uit handen krijg, iets om trots op te zijn en om gewoonweg lekker tussen het “werkvolk” rond te kloten en koffie mee te drinken.

Heerlijk.

Daarom sta ik ook lekker op de werkvloer ipv thuis of weet ik veel waar.

3 likes

Helemaal mee eens! Waarom zou ik me iedere dag met tegenzin om kwart over 7 uit bed slepen als dat niet hoeft? En daarnaast: ik houd dan een plek bezet voor iemand die dolgraag een baan wil. En dan zou ik bij wijze van spreken dagelijks met de Aston Martin naar het werk komen en dan zeggen ze wie is dat? Oh dat is Blauwbeer, die is miljonair. Nee, ik zou direct stoppen.

Dat. En dat.
Toen ik nog geen kinderen had wist ik niet wat ik met de vakantiedagen aanmoest. Dus nam ik dan maar drie weken vrij, gewoon thuis. Geen moment verveeld. Opstaan, lopen naar de bakker in plaats van fietsen. Boterhammetje met de krant, effe internet. Kopje koffie. Naar de winkel. Televisie. Boekje lezen. Hee, alweer bijna avond.
Dag erna: effe naar de stad. Even naar LImburg mijn moeder bezoeken. Er is altijd wat te doen.

Maar eh… producer Michael. Ja het is een man met veel geld en weinig smaak. Maar ik erger me niet aan hem.

1 like

Z’n filmpjes zijn af en toe wat langdradig maar geeft een mooie inkijk in een dergelijke wereld zonder smaak maar met heel veel geld. :joy:

1 like

Dit horloge is niet aan mij besteed. Het is wat mij betreft veel te druk en te ‘aanwezig’. Door alle poespas, cijfertjes en kleurtjes kan ik niet eens normaal zien hoe laat het is. In dit geval ‘less is more’.

Ik moet toch zeggen dat ik deze lijpe amigo wel een fenomeen vind. Het kunstje (tentoonspreiden van zijn exorbitante rijkdom) is inmiddels tot mij doorgedrongen. Het interessante eraan is dat ik er heel af en toe zelfs naar kijk. Grappig ook dat ik het hoofdzakelijk zie als leedvermaak/verontrustend real life drama, terwijl hij echt als een blij ei helemaal in zijn element lijkt :wink:
Oh ja en die double tourbillon: Technisch vast een meesterwerkje, maar ach…wat een onding zeg!

2 likes

Ik moet zeggen dat ik die Jacob horloges in actie, minder lelijk vind uitzien dan op de foto’s.
Nog steeds not my cup of tea :joy: maar het past wel bij die Micheal.
Leuk filmpje! (Kreeg ook MTV cribs flashback erbij) :+1:

Helaas niet het budget maar ik vind deze toch wel erg leuk :slightly_smiling_face:

1 like

Hahahahah :joy: ervaring?

Hahaha. Vind een beetje dat sommige Rolex bezitters zich superieur vinden hier op het forum.

1 like

Hahahah