Protectie film op je horloge

Hallo, ik kon geen topic vinden over dit vloeibare goedje. Zijn er mede forum leden die ervaring hebben met deze vloeibare protectie film over je horloge? Zo ja, werkt het naar wens en zo nee, hoe krijg je dit er weer af als je dat zou willen?

2 likes

Ik heb je topic naar Algemeen verplaatst. Zelf geen ervaring met dit goedje.

1 like

In geval van nee had je het niet op moeten smeren…

4 likes

1 April wil zijn grap terug. WTF is dit nu weer.

9 likes

Waanzin natuurlijk. Saffier glas wat wil je daar nog opsmeren. Diamant? Vloeibaar?

Dank bjoxxx.
Verder, nee geen 1 april. Schijnt serieus een optie te zijn om je dure aankoop een laagje bescherming te geven.

Niet gedaan hoor, alleen de vraag gesteld of iemand ervaring heeft met dergelijke smeermiddelen.

1 like

Whahaha 145 voor een flesje.

Maar hey , wel nano ninja power

Engineered from cutting edge nano technology, our film has self healing abilities, and we understand this to be an important aspect of our kits. Regardless of how careful you are, chances are you will get scratches on your watch. Should this occur, don’t worry – under room temperature they will disappear within 24 hours and it would be like they were never there in the first place.

Geen woord over hoe je het verwijderd. Alleen dat je kan recoaten als het gaat schilferen. :grimacing:

Op een rolexforum briljant commentaar

I would rather let my dog relieve itself on my watch than use that, honestly.

6 likes

Compleet nieuw voor mij.
Hieronder een tip.

20 likes

Wat heb je hieraan als het vloeibaar is?
Lijkt me erg onhandig altijd een nat horloge.

2 likes

Grappig, bestaat al een tijdje maar heb het hier nog niet voorbij zien komen. Vandaar de groep maar eens ingeslingerd

Kennelijk hebben ze ook plastic protectie laagjes op maat. Nu alleen Rolex zag ik. Maar de second skin smeer je erop en droogt uiteraard.

Lijkt een beetje op dat gele poeder wat boeren tegen olifanten op hun akkers strooien. Maar er zitten hier toch geen olifanten? Goed poeder hè

8 likes

Ik ben nooit zo blij met de eerste krassen maar voordat ik hier aan begin… Koop dan lekker een een Swatch of een G-Shock en leef een rustiger leven! :man_facepalming:

1 like

Voor wat het waard is, het is primair bedoelt voor de kast.

De opmerking “I would rather let my dog relieve itself on my watch than use that, honestly” zegt natuurlijk helemaal niets, behalve dan over die betreffende horlogebezitter :wink:

1 like

Ik ken dit goedje niet, wist ook niet dat het bestond. Zelf zou ik het nooit op mijn saffier glas doen. Lees het bericht van lencoth dat het primair voor de kast bedoelt is maar ben wel benieuwd of iemand er ervaringen mee heeft.

1 like

Dat laatse Fred, ben ik ook benieuwd naar. Maar ik heb nog niet iemand gezien die de ervaring heeft. Misschien na alle opmerkingen (hoe grappig ook soms) durft men er niet voor uit te komen. Maar nogmaals, ben serieus geïnteresseerd of het werkt en hoe het bevalt…wie o wie? :blush:

1 like

Een anti-aging crĂŞme voor horloges?
De ideeën zijn echt op, geloof ik

Is het al 1 april? Yes ik voel het buiten al warmer worden. :nerd_face:

Google eens op dat spul anders? Het is nu wel duidelijk dat we hier op het forum geen gebruikers van dit goedje hebben. Daar verwed ik een gratis batterijwissel met waterdicht-test op. :wink:

1 like