Dus, een glascoating op mān nieuwe auto is ook niet nogelijk? Nieuwe ontwikkelingen? Nieuwe inzichten?
Dat zeg ik niet. Alleen dat niemand hier dat spul gebruikt. En iemand die aan kan tonen van wel mag de Michael Kors van zān vriendin hier brengen voor een batterij.
Maar ook een wat serieuzere kwarts Omega of een GS hoor.
Iām available! 
Mijn lieve. wat een jankerd.
Hahaha, wat?!
Het is duidelijk dat mijn vraag niet helemaal serieus wordt opgevat en dat er onzin berichten uit voortkomen. Dit kan uiteraard aan mijn vraagstelling liggen, echter de draak steken met een vraag en indirect forumlid is natuurlijk veel leuker. Jammer.
Sorry man. Tough crowd tonight. 
Ik ken het spul niet, maar het lijkt (lijkt!) mij op een vorm vaan polyurethaan lak.
Het advies om het bij bewegende delen niet te gebruiken, niet in de buurt van de kroon, niet bij schroeven etc maakt het wat ongemakkelijk allemaal, vaanwege capilaire werking, dat het toch in kleine openingen kan zuigen en alles vreselijk vast kan gaan zitten.
En dan het schoonmaken of weghalen van de coating, geen idee hoe erg dat dat reageert op je pakkingen.
Zo op het eerste gezicht zou ik zeggen āniet doen, dat wordt knoeien en mogelijk zeer lastig te herstellen of schoon te krijgenā.
Het is meer dat het doel van het goedje niet serieus wordt genomen.
Ben je bang voor krassen dan koop je een Citizen met Duratect coating. Als je daar krassen op maakt heb je ze verdiendā¦
Of Seiko Diashield, algemeen DLC coatings van betere kwaliteit, Sinn met de tegiment afwerking of het geharde staal van Damasco.
Wolfram carbide wordt geloof ik niet veel meer gebruikt in horloges, wat dat is erg zwaar, wel goed krasbestendig. Over het algmeen zijn keramische kasten of coatings ook wel goed bij krassen, maar weer breukgevoeliger bij stoten.
Een glascoating op een auto word ingebakken, ga je uw horloge ook een nachtje onder de lampen leggen of in de oven steken?
Glascoating moet je tevens ook blijven onderhouden met andere producten.
Waste of money
Misschien wel een goed idee voor mijn vrouw?
Waar is RLC als je hem nodig hebt? Ik denk dat Ralph waarschijnlijk heel de stock zou opgekocht hebben 
Die droeg er 5 aan elke arm, ik zie de pics nog voor me. Was een grootverbruiker geweest. 
Die gebruikt dat als douchegel.
Ā© 1980 Urbanus
Uit het album āIs er toevallig een Urbanus in de zaal?ā
Goeie poeier he mannen, goeie poeier! Wat een held!
Zat ik maar zo in elkaar