Protos: een hommage aan vintage sub / tudor black bay

Ik las net dit van ablogtowatch. een nieuwe micro brand.

http://www.ablogtowatch.com/protos-automatic-dive-watches/
Kan iedereen een sponsored post kopen op blogtowatch? of moeten ze er achterstaan voordat het gepost word?

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

4 likes

Beetje 13 in een dozijn horloge met een lelijk logo op de wijzerplaat, eerst maar wat meer volwassen worden als merk en kwaliteit verbeteren

1 like

Hij lijkt me met zijn 15,4 mm, relatief hoog, zeker voor 40mm doorsnee te zijn.

De zoveelste homage en niet eens een mooie, vind hem echt van geen kanten kloppen. Maar er zullen ongetwijfeld liefhebbers voor te vinden zijn.

1 like

Dat ding is toch nog geeneens ontwikkeld? Er moeten toch eerst voldoende ā€œbackersā€ zijn. Als ik een hommage zou willen, zou ik er eentje kopen, niet de zoveelste van financiering voorzien.

Waarom nooit eens Toyota wijzers he

3 likes

Afehaakt na de eerste paragraaf. Hoe zeggen ze dat… oh ja: TLDR. Too long, didn’t read.
Verder, nah, een gevalletje nĆØt niet, deze… :poop:

1 like

Yeah, just what the world needs, another Sub clone…:unamused:

Next!:wink:

Ik heb dit horloge weleens eerder gezien volgens mij.

ā€œwhile pursuing my dream: creating the ā€˜ideal’ dive watchā€. Dat is dan niet gelukt.

Ik word zo moe van het in mijn ogen misbruiken van de term ā€œhommageā€ā€¦ Een hommage is een eerbetoon aan een ander model, niet een schaamteloze kopie.

Wat mij betreft mag shit zoals in dit artikel op dit forum, naast replica’s, verboden worden.

2 likes
3 likes

Slechts 1 woord: boring.

Onderaan staat ook dat het een sponsored post is. Wat een lang kutverhaal zeg. En het is idd een ripoff. Enige positieve dat ik zie is dat ze het formaat niet opblazen, waar de meeste microbrands wel een handje van hebben.

Hommage??? Belediging eerder wat mij betreft …
Dat ablogtowatch uberhaupt dit artikel schrijft zegt meer over hen dan over het horloge

Moeten wij met onze HFLE 2016 doen :slight_smile:

Nee, hier moet ik toch tegen protosteren. Hier word ik net zo blij van als van een protostaatonderzoek.

2 likes

Ik vind dat vintage ook Ć©cht vintage moet zijn… Je kan geen nieuwe vintage kopen…

Dat mensen zulke look-a-likes maken zal me een worst wezen. Er is genoeg animo voor. Wat me wel verbaast is het gezwets in dat artikel. Damn zeg gewoon dat je probeert wat te verdienen en daarom een populair model namaakt.