Pulsar Only

10 likes

Ik vind pulsar een ondergewaardeerd merk. Ik heb afgelopen mei de P9A005X1 gekocht. Een automaat met een opengewerkt hart. Seiko NH39a, handopwindbaar, hacking. Diameter 42mm.

Kast is mooi rond en bol. Er lijkt een soort bol mineraalglas op te zitten.

Ik merk dat als ik kijk hoe laat het is een halve minuut gebiologeerd naar de zwiepende onderdeeltjes zit te staren. Soms moet ik nog een keer kijken omdat ik de tijd helemaal niet heb gezien…

8 likes

Een kleine fotoserie gemaakt van de Pulsar P9A005X1 met een aantal two piece RAF NATO nylon straps

7 likes

6 likes

Mooi klokje, lijkt veel op een Hamilton khaki.

1 like

Voortzetting van de discussie Pulsar Only:

pulsaartje uit 1984,

5 likes

Vandaag een beetje nieuw leven in deze titanium Pulsar chrono geblazen met een nieuw batterijtje.
Een horloge uit 1997 met goede herinneringen. Gekocht van mijn zuur verdiende centjes van mijn bijbaantje in mijn studententijd :grin:

12 likes

Ik blijf dit leuke horloges vinden op de één of andere manier hebben ze een aantrekkingskracht op mij.

9 likes

Nieuwe aanwinst:

10 likes

De Pulsar P9A005X1 op een leren Barton Crimson Red Racing Horween band.

7 likes

9 likes

Pulsar uit 2009 met een gave kast. Diameter is 42 mm maar met die 24mm brede stalen band een bruut van een horloge. Volledige service vorig jaar gegegeven - is weer als nieuw.

Voorzien van een Seiko Epson YM62 uurwerk. De OEM-versie van het Seiko caliber 7T62 uurwerk. Juist ja, die in de Flight master’s en de Secura zit. De Pulsar heeft een alarm en stopwatch. De centrale secondewijzer beweegt in 1/5 secondestapjes. Super smooth dus. Grappig is dat in de case back een piezo zit om een mooi helder alarmgeluid te genereren.

13 likes

Lekker “vet” horloge man! Gave witte plaat en niet alledaagse kast, zeer tof

1 like

Thx Gup.

1 like

Zo zwart als mijn ziel. :upside_down_face:

11 likes

Vandaag het chrono/alarm bicolor broertje om.

8 likes

Deze al ruim 30 jaar in bezit. Een van de oudste horloges van mijzelf die ik nog bezit. Kroon zit een beetje scheef bij het uittrekkenmaar hij tikt nog als een malle. En mooi is ie nog steeds.

12 likes

Hey leuk! Ik had dezelfde. Deze wordt nu door mijn 8-jarige zoon gedragen en blijft het goed doen. Alleen de originele bandjes waren niet al te best, daar heb ik er 2 van versleten. Zit nu op een nato voor zoonlief.

Deze onlangs op mp gekocht. Ik ben eigenlijk meer van de vintage horloges, maar ik vond deze toch wel mooi.

5 likes

Ik heb m in het geel gehad

5 likes