Q Timex HODINKEE Limited Edition

Vandaag is de Q Timex HODINKEE Limited Edition gelanceerd door Hodinkee. Vorig jaar was dit horloge natuurlijk al een enorme hype. Dat lijkt inmiddels al bekoeld te zijn maar ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Ik vind het niet verkeerd, al is het maar vanwege het ontbreken van het dag/datum venster. Ook de witte plaat vind ik wel erg gaaf!

Voor de speculanten: “It is not a numbered edition, but quantities are limited.”

13 likes

Onze smaak in horloges komt geloof ik redelijk overeen :slight_smile: Deze vind ik heel gaaf en als ik hem zonder alle bijkomende kosten van Hodinkee had kunnen plukken, had ik hem al besteld!

1 like

Ik vind het maar een flets apparaat…

1 like

Héél clean ding.

Ziet er best nice uit :slightly_smiling_face:

Brrr…

1 like

Dank voor het delen maar vind het helemaal niks. saai eigenlijk vooral.

Heel gaaf maar: is het nou een gmt zonder gmt wijzer of een duiker met een gmt bezel en maar 50m waterdicht? Eerlijk is eerlijk, ziet er wel tof uit!

Hodinkee is wel afgegleden zeg. :scream:

2 likes

Lijkt wel een mislukte mod.

Dit inderdaad.

3 likes

Hij mist een zwart randje rond de lume-plots om ze zichtbaar te maken

1 like

Ik vind het helemaal niks

189 dollar voor een Timex? Te zot voor woorden.

1 like

Klopt, Hodinkee heeft met Timex een lucratieve samenwerking. Uiterlijk is leuk maar specs zijn vergelijkbaar met een horloge van een paar tientjes.

1 like

Vind deze van de hele lijn wel leuk, vooral omdat die dag- en datumaanduiding mij zo stoort bij die andere.

Lijkt erop dat ze de kritiek op de slechte beschikbaarheid van specials ook ter harte hebben genomen, hij is nog in stock.

Maar ik pas.

Nog dieper dan met die overpriced reiswekker?

4 likes

Timex Hodinkee, denk het nie!

Iets beter afkijken volgende keer.

4 likes

Doe mij maar de reiswekker :cowboy_hat_face:

2 likes

Ik wil hun naam niet op mijn horloge zien.