Na de storm van kritiek om die belachelijk overpricede reiswekker hebben ze duidelijk de opdracht gekregen met iets goedkoops te komen. Nu ben ik geen fan van Amerikaanse horloges maar dit model schijnt in de States een hit te zijn Vind de kleurstelling niet lelijk aangezien ik wel van understatement hou, toch zou ik dit niet kopen.
Over smaak valt te twisten, dus die wijzers en niet-gemarkeerde lume kan ik meer dan goed vergeven en vergeten.
Maar kun je me alsjeblieft uitleggen hoe het woord Hodinkee midden op de wijzerplaat positief is? Dan had ik het woord Quartz cooler gevonden. Ik zie niet waarom mensen âHodinkeeâ op hun wijzerplaat willen.
Ik koop toch ook geen Mini-cooper met âAuto-traderâ als de-cal over de zijkant?
Racing decals van Martini zijn van een andere orde van smakeloosheid dan je Limited Edition hometrainer met Marktplaats-decals. Voor de goede orde: Ik kan die Mini die je laat zien goed hebben. Leuk ding. Tikje smakeloos, maar hij komt er mee weg.
Maar goed, dat er Hodinkee-fanboiâs zijn die dat willen zal waar zijn. Ik blijf het vreemd vinden.
NĂłu. De verscheidene double-signed dials uit het verleden zijn best wat geld waard tegenwoordig. Toch vaak de retailer die erbij staat.
En ik denk dat veel mensen (ik incluis) een positieve associatie hebben met het merk Hodinkee en daarmee het een gevoel van extra exclusiviteit, of op zân minst verbinding geeft.
Ik had hem liever zonder gezien, omdat die al zo clean is, maar ook met had ik hem besteld als het zonder het invoergedoe had gekund.