@MotoSkooly een mooi horloge mogen verkopen.
Prettige communicatie en afspraken werden 100 % nagekomen.
Nogmaals dank en graag tot een volgende gelegenheid.
Al een paar keer deals gedaan met @MotoSkooly en @royke74
En weet zeker dat het niet de laatste keer is
Horloge verkocht aan @MotoSkooly
Snelle enthousiaste deal. Geld stond al op de rekening voor ik het nummer had doorgegeven
Bedankt Roel
Gisteren weer eens op bezoek geweest bij @royke74 voor een ruil.
Zoals gewoonlijk wederom een top deal!
Altijd prima zaken doen!
Enkel lof over Q-Watches
Voor de tweede keer een horloge verkocht aan @MotoSkooly. Wederom een erg prettige en vlotte ervaring. Aanrader!
Meermaals zaken gedaan met @royke74.
Alleen maar lof voor de service, geboden/gevraagde prijzen en het feit dat het gewoon een toffe gast is.
Sterke aanrader dus!
Een horloge verkocht aan @MotoSkooly. Een echte liefhebber, vlot in de communicatie en leuk om kort kennis mee te maken bij de overdracht. Draag hem in goede gezondheid!
Goede deal gemaakt met Q-Watches.
Snel, eerlijk, betrouwbaar. Dus een echte aanrader. Thanks Roy
Ook mijn tweede deal met @MotoSkooly en @royke74 was weer gewoon heel fijn! Dit keer met Roy afgesproken. Lekker gekletst over de hobby en op een fijne manier mijn NA kunnen bewonderen.
Bedankt mannen, tot een volgende keer!
200 sterren review, natuurlijk!
Vandaag mijn Squale Matic Thalassa in ontvangst mogen nemen.
Nogmaals dank, Roel!
Onlangs mijn Breitling horlogestandaard aan Roel (MotoSkooly) verkocht. Zeer prettig contact en vlotte betaling. Topper!
zo, vandaag mijn Panerai binnen gekregen van Q-Watches, mooi ding, leuk in kunnen ruilen en weer vanouds vlotte service van de heren uit Veldhoven, fijn adres!
Dan maar even zonder foto , op 7 januari een prettig bezoek gebracht aan @royke74
daar een hele fraaie Tudor black bay burgundy gekocht , prettig geprijst
fijn adres , aardige verkoper 5 ervaring met @royke74
Bedankt
nou … ik wil een foto toevoegen … en dat ging niet , ook het hele bericht verwijderen ook niet …
wilde het op mijn telefoon opnieuw proberen , maar er kwam wat tussen
Mijn Squale Thalassa liep voor mij net even te snel. Dus had ik een afspraak ingepland om hem te laten afregelen. Dit geschiedde bij @royke74 van Q-watches!
Ik kan zowel beide heren, als Q-watches, waaronder zij handelen, van harte aanbevelen. Zowel als leverancier en ook voor goede persoonlijke service!
Nogmaals dank!
Een prachtige Seiko SPB240J1 binnengehaald bij Qwatches. Zoals eerder een erg prettige ervaring. Top @royke74 (en collega)
weer een mooie Breitling bij Q-Watches opgepikt! gaat altijd fijn met die gasten uit Veldhoven, vlot en fair
Vandaag een mooie Squale 1521 in pvd zwart van Q-Watches ontvangen.
Heel erg blij mee!
Vlotte service communicatie en verzending!
Aanrader!