Het eerste kwartaal van 2021 zit er bijna op en er gaat geen NA meer binnen komen dit kwartaal.
Er gaat misschien nog een bestelling de deur uit, maar die tellen we maar bij Q2
Mijn voornemen om de collectie maximaal 1 horloge uit te breiden dit jaar is niet helemaal uitgekomen.
Het idee was, one out, one in.
Eerst maar out:
Ik naam afscheid van 2x Swiss Military Hanowa
Ben tevreden over de wedstrijd tot op heden.
Game plan was/is alleen low budget pols fun aanschaffen en is in eerste kwartaal geslaagd.
Zeker tevreden want de verleiding is groots.
De Aquis Cherry bijv, man man wat een geil horloge is dat.
Sorry, geen andere woorden voor…
Dat horloge om de pols van mijn dame is puur sex, weet ik zeker. Ik moet deze boor haar kopen schreeuwt mijn lijf… Maar deze kopen is buiten spel en wanneer je je eenmaal op dat terrein gaat begeven is de strijd snel verloren…
We gaan zien of kwartaal 2 wederom succesvol zal gaan verlopen . Gaat een pittige strijd worden … want acht, sta best op een veilige voorsprong nu…
Stand
Low budget pols plezier in 2
High budget pols plezier in 0
Ik heb echt overboard gegaan dit eerste kwartaal, zo uit mijn hoofd heb ik 10/15 aankopen gedaan, en een stuk of 10 weer van de hand gedaan. Dit zijn wel budget horloges geweest tot ongeveer 1k. Met zulke horloges is het bij mij vooral uitproberen en kijken of er een klik mee is en puur voor de fun. Horloges van het hoger segment 1 a 2 per jaar.
Qua aantal gelijk, qua uitgaven niet echt nee…
Maar het is hier na aanschaf van de MM300 (en de Oris) wel al een tijdje rustig en ik verwacht dat dat nog wel even blijft. Hoop dat jij ook een beetje rust hebt gekregen met je nieuwe Sla?
Ik kan stellen dat ik eventjes ben losgegaan in de warmte van (oude) vintage, maar dat die liefdes steeds erg kort voelden. Op naar de modernere toppers nu, die blijken doorgaans langer te mogen vertoeven ten huize Naut.
Volgens mij heb ik alle veranderingen net voor 2021 gehad, huidige stand 0-0.
Ik twijfel echter nog over een aankomende verandering
Vandaag de knoop maar eens doorhakken!