Q1 2021 De Balans 🙉

Het eerste kwartaal van 2021 zit er bijna op en er gaat geen NA meer binnen komen dit kwartaal.
Er gaat misschien nog een bestelling de deur uit, maar die tellen we maar bij Q2 :slightly_smiling_face:

Mijn voornemen om de collectie maximaal 1 horloge uit te breiden dit jaar is niet helemaal uitgekomen. :hugs:
Het idee was, one out, one in.

Eerst maar out:
Ik naam afscheid van 2x Swiss Military Hanowa

Een Poljot

Een Seiko

Ik verwelkomde in de collectie

Ik sta dus met 7-4 voor :joy:

Hoe is het forumgenoten vergaan dit eerste kwartaal?

33 likes

:rofl: :joy: :rofl: :joy:

2 likes

We mogen niet klagen alhamdullilah. :innocent: Maar aantallen hou ik me niet precies mee bezig. Maar er zijn er in ieder geval meer in dan out :clown_face:

4 likes

Ik eigenlijk ook niet. Maar als je dan zo’n overzichtje maakt is het makkelijk tellen.

Mijn ‘doel’ blijft eigenlijk om niet uit te breiden, maar om de collectie gaandeweg ‘up te graden’

Voor elk (of meerdere) stuk(ken) eruit, een andere terug.

Tot dusver is kopen alleen makkelijker gebleken dan verkopen😂

Ik alleen een GMT Pepsi en geen eruit. Wel van plan.

1 like

Die Omega ziet er wel gelikt uit :+1:

1 like

Eruit… what’s new…?

Erin.

Ben tevreden over de wedstrijd tot op heden.
Game plan was/is alleen low budget pols fun aanschaffen en is in eerste kwartaal geslaagd.

Zeker tevreden want de verleiding is groots.
De Aquis Cherry bijv, man man wat een geil horloge is dat.
Sorry, geen andere woorden voor…
Dat horloge om de pols van mijn dame is puur sex, weet ik zeker. Ik moet deze boor haar kopen schreeuwt mijn lijf… Maar deze kopen is buiten spel en wanneer je je eenmaal op dat terrein gaat begeven is de strijd snel verloren…

We gaan zien of kwartaal 2 wederom succesvol zal gaan verlopen . Gaat een pittige strijd worden … want acht, sta best op een veilige voorsprong nu…

Stand

Low budget pols plezier in 2
High budget pols plezier in 0

Eruit tel ik niet, gebeurd toch niet.

4 likes

Ik heb echt overboard gegaan dit eerste kwartaal, zo uit mijn hoofd heb ik 10/15 aankopen gedaan, en een stuk of 10 weer van de hand gedaan. Dit zijn wel budget horloges geweest tot ongeveer 1k. Met zulke horloges is het bij mij vooral uitproberen en kijken of er een klik mee is en puur voor de fun. Horloges van het hoger segment 1 a 2 per jaar.

1 like

Hier was het lekker rustig.

Eruit :

Erin:

6 likes

Datvis wel echt met recht upgraden!:wink::innocent:

1 like

3 erbij en slechts 1 eruit

1 like

Eruit.

Erin
Erin

2 likes

Qua aantal gelijk, qua uitgaven niet echt nee… :upside_down_face:
Maar het is hier na aanschaf van de MM300 (en de Oris) wel al een tijdje rustig en ik verwacht dat dat nog wel even blijft. Hoop dat jij ook een beetje rust hebt gekregen met je nieuwe Sla? :upside_down_face:

1 like

Oef, eventjes opmaken.

In:

Uit:

Ik kan stellen dat ik eventjes ben losgegaan in de warmte van (oude) vintage, maar dat die liefdes steeds erg kort voelden. Op naar de modernere toppers nu, die blijken doorgaans langer te mogen vertoeven ten huize Naut.

4 likes

Hier is het 0-3, niets er uit en deze 3 er in!

De rest van het jaar staat er niets meer op de planning, dus wordt het vooral genieten. Al stonden deze ook niet op de planning :sweat_smile::grimacing:

6 likes

Die Longines is prachtig. Mooier dan een Cartier, daar blijf ik de kroon een afknapper vinden

2 likes

De balans is 3 eruit, 2 erin!

En erin:

4 likes

Beetje saai aan mijn kant. Nog niets eruit en over een week of drie komt mijn eerste aanwinst van dit jaar.

afbeelding

14 likes

Volgens mij heb ik alle veranderingen net voor 2021 gehad, huidige stand 0-0.
Ik twijfel echter nog over een aankomende verandering :grimacing:
Vandaag de knoop maar eens doorhakken!

1 like

Uit: Heuer Monza
IMG_20200803_101343_267

In: Zenith Chronomaster Sport

16 likes