Als ik de balans even voor je opmaak dan is je collectie er zeker netto op vooruit gegaan
Ga zo door
Als ik de balans even voor je opmaak dan is je collectie er zeker netto op vooruit gegaan
Ga zo door
Deze er uit:
Q1 = 3-1
Q2 = ?-?
Dank je, vind ik ook. Deze nieuwe horloges zetten andere die ik heb wel in de schaduw.
Zullen dus nog wel wat dingen in het blauw komen, want er zijn alweer nieuwe wensen
Dat zal het wachten waard zijn!
Prachtige Junghans!
Oef, of het nu in of out is, alles even schoon!
Zo, dat houdt je bezig
Begin januari met nog een verkoop de collectie eindelijk weer eens, voor het eerst in jaren, op 10 stuks gekregen en dat wil ik voorlopig ook zo houden. Het geeft rust en dit is mede bereikt door het gaan hanteren en vasthouden aan het “1 erin - 1 eruit” principe.
Dank je! In het echt nog mooier dan op de foto
Een lekker plaatjestopic. Altijd leuk. Voor mijn werk denk ik weleens in kwartalen, voor de horloge hobby eigenlijk niet. Dus hier gaat ie voor de eerste 3 maandjes van 2021:
Eruit:
En er eentje voor terug:
Het doel is voor mij om op een handzame, robuuste 3-piece collectie te komen met horloges uit het middensegment (totaal collectie €4-5k).
De plannen voor Q2:
De komende maanden zal waarschijnlijk m’n Seiko SKX013 eruit gaan en die ga ik vervangen voor iets met meer kleur. Dit zodat de 3-piece wat minder donker wordt (al is de GS groen) en ik een mooi zomerhorloge in de doos erbij krijg als keuze.
Volgens mij is de Oris cherry 41.5mm. Niet wat groot voor een dame?
Ik vond de foto’s persoonlijk wel wat misleidend om een vrouwenpols…
40mm is haar Sweet spot.
Duiker mag altijd iets meer zijn, dus de 41.5mm mag en kan best.
0-0
Met nog een paar minuten in Q1 op de klok heb ik de balans opgemaakt. Het was een druk kwartaal!
Erin:
Eruit:
De Tissot en Maurice Lacroix hebben zich inmiddels als blijvers bewezen. De Squale is er pas sinds gisteren en daar gaat binnenkort eerst een andere band op. Eerste indruk van het horloge is super. Als dat ook een blijver is dan gaan Q2, Q3 en Q4 saaie maanden worden voor mij. Budget is op en ik ben even klaar met flipperen.
Qua wat je houdt de juiste keuzes gemaakt
Qua 3 (dezelfde) horloges in-and-out in één kwartaal…???