Mmmm, de GS en de Universal Geneve
De UG echt in superstaat!
Ja die UG is vandaag op de valreep van Q1 binnengekomen. De black alpinist en king seiko zijn geen blijvertjes… de GS en hopelijk de UG wel
Sinds ik op dit forum kom is het belachelijk hier in huize John.
Ik moet nu even rustig aan gaan doen.
Erin:
Heimdallr Captain Willard
Pure Mecanique Flieger
Kronos chronograaf
Meistersinger Salthora Meta X
Glycine Combat 6 Vintage
Sinn U1
Glycine Combat Sub
Glycine AirMan Base 22
Dit is ff slikken als ik zo naar dit lijstje kijk …
Maar ja er is ook wel wat uitgegaan:
Vostok
Lenzers Einzeiger
Raketa
Vulcain
Meistersinger No 03
Parnis B&R hommage
Tissot Navigator
En waarschijnlijk nog m’n Sorna maar die zal net buiten Q1 vallen
Thanks!
Tsja. Sommige horloges vallen in het echt toch een beetje tegen. Zit een Seiko trend in lijkt het op
Damn. Nooit geweten. Is bij iemand van het forum terechtgekomen?
Nee, deze is via Chrono24 bij een amerikaanse verzamelaar terechtgekomen.
Het ging mij in dit geval echt om de opbrengst aangezien de aanschaf vd Zenith A273 (2e Erin) gefinancierd moest worden.
Mijn inschatting was dat er op HF geen >€1000 voor een kwarts gegeven zou worden. Misschien een verkeerde aanname.
Op Chrono24 binnen een paar dagen voor de vraagprijs weg.
Die eerste IWC chrono die Eruit mocht is echt wel mooi!
Maar haalt het inderdaad niet bij de prachtige vintage chrono die Erin is gekomen…
Erin:
Telt nauwelijks mee, dezelfde dag retour vanwege gemaskeerde sleepsporen op de foto.
Uit frustratie maar een SLA017 gekocht, die ik fantastisch vind… maar nog niet echt een klik mee heb.
Eruit:
Fantastisch horloge, maar pakte steeds mijn andere KS eerder. Inmiddels nog wat KS-en onderweg.
Sleepsporen. Binnen een uur terug op de post naar de Chrono24 dealer.
Hufters
Ja vond ik ook. Gekocht uit een soort van jeugdsentiment (had hem vroeger al eens nieuw gekocht), deze gekocht, laten servicen bij IWC en toen was de klik er toch niet meer…
Zonde want het is 1 van de mooiste varianten!
Zeker. Maar de de urenwijzer had als een passer cirkeltjes getrokken op de plaat.
Gelukkig heb ik al een prima zwarte, maar op de andere foto’s leek dit nog wel een upgrade.
Wow. Dat is dus 8-7. Als je dat allemaal hebt gedaan vanaf 13-2 is het echt indrukwekkend
Hahahaha niet helemaal vanaf 13-2 hoor. Ik heb vanaf 1-1 gerekend. Maar vanaf 13-2 is het losgegaan. 7 gekocht en 6 verkocht
(Hmm dat was tussen 1-1 en 13-2 maar 1-1. Dus ja toch indrukwekkend )
Nou… ikzelf (en mijn vrouw ook) noem het eigenlijk ziekelijk, verslavend, gek, en we geven allebei dit forum de schuld
En sindsdien hoor ik haar eigenlijk niet meer omdat ze ook de tel en snelheid uit het oog verloren is.
Het is net als een flitspaal: rijd je maar iets te hard krijg je een boete, maar boven een bepaalde snelheid kan de paal je niet meer registreren.
Dus in rap tempo kopen en verkopen is het devies
Die orca’s zijn vet!