Quartz leren waarderen!

Dat kan wel kloppen. Heb hem nu 2 maanden maar heb hem helaas nog geen dag kunnen dragen omdat er verschillende problemen zijn geweest waarvoor ik hem terug heb moeten sturen voor een reparatie bij de verkoper (gelukkig zit er nog 2 jaar garantie op). Momenteel is ie weer in Duitsland voor een probleem met de secondewijzer, maar over 2 weken is hopelijk alles opgelost.

1 like

Deze heb ik toen nieuw gekocht en loopt 8 jaar op een batterij was is spectaculair !

5 likes

Ai dat is balen! Als je 'm terughebt zou ik er graag een NA van zien :smiley: of in ieder geval een aantal mooie foto’s :slight_smile:

1 like

Ik zou een Bulova moonwatch overwegen, wanneer ze er eentje maken die niet de omvang van een kleine schoolbus heeft.

2 likes

Is goed! Zal ik doen!

1 like

Ik heb het liefst horloges onder 40mm en als je voor minder dan een paar honderd euro zoekt kom je bijna alleen maar horloges tegen gericht op vrouwen, nee dank je ik hoef geen nep diamanten op mijn horloge. Al zijn er enkele uitzonderingen. Ik hoop ook dat er in de nabije toekomst eindelijk quartz horloges komen met een hogere bph, de technologie is er al.

1 like

2 likes

Al een tijdje naar op zoek, erg leuk!

1 like

6 likes

Thanks! Is inderdaad een speciaaltje…

1 like

Zo gaaf om dit te zien… Klasse, pure klasse

4 likes

Los van heerlijk Zen, wat een prachtige wijzerplaat!

Daarom heb ik hem ook vrij snel weer verkocht, ging alle kanten op.

Deze tikt wel op de indices, keer op keer op keer, is ook een iets andere prijsklasse:


Mijn laatste twee
Alletwee van deze zomer
Alletwee quartz
Alletwee betrouwbaar
Alletwee heel blij mee.

3 likes

:heart_eyes::star_struck::heart_eyes::star_struck::heart_eyes::star_struck:
Loopt ie al weer op tijd?

1 like

Waarom niet ? Mechanisch is Mooi. Quartz is soms gewoon handig. voor beide is gewoon plek op deze wereld.

1 like

Mechanisch is een dode verzameling metaal, synthetische robijnen en plastic. Quartz leeft, een trillend kristal, elektrische impulsen, een “brein”, moet gevoed worden met chemische energie. (Een veer is een stuk metaal op spanning, is eigenlijk ook dood)

Dus :upside_down_face:

(Ik ben ook heel blij met mijn mechanisch spul hoor)

7 likes

Zo had ik het nooit bekeken, leuk.

1 like

Nee helaas niet! Is op het moment op weg naar Rob Pieters voor een check. Ben benieuwd.

Spannend!
En @Hornet het is ook maar een mening hoor :grin:
Sinds ik lid ben heb ik al meerdere malen een kwarts versus mechanisch discussie gezien. We (de leden) worden het toch niet eens en dat mag.

1 like