Quartz, wel of niet?

O ja joh, dan heb je mij niet gevolgd :rofl: :rofl: speciaal voor jou dan en zijn ook quartz duikers :+1:

Er zijn quartz horloges aanwezig. Geen hoogwaardige objecten, gewoon wat ik mooi vind. Allemaal op de kop getikt, dat wel.

Mijn idee? Nou lijkt mij helder, ik heb quartz horloges. Het zijn horloges die ik mooi vind of bij een gelegenheid of werk past(te). Nog nooit een nieuw quartz horloge gekocht, dat niet. Ja ooit in mijn jeugd een Rolex in Turkije en een Regal (toen de kijkshop nog bestond) maar dat was voor ik echt intresse begon te krijgen voor horloges. De Rolex en de Regal heb ik ook nogsteeds trouwens, heeft toch een sentimentele waarde. Ooit in zo’n winkeltje in Turkije gestaan trouwens? Al dat bling, al die horloges… Wordt je echt hebberig van haha.

Drie jaar geleden voor een quartz gestaan met de gedachte “doe’k 't now wel, doe’k 't now niet of krieg ik spiet”. Niet gedaan, terwijl ik normaal zou zeggen "beter spijt van iets wat je wel hebt gedaan dan spijt van wat je niet gedaan hebt.