Queeste voor een nieuw bikkelklokje - wat hangt er voor onverwoestbaars om jullie pols?

Als je een tankje om je pols wil voor tijdens vakantie/sporten of mij part klussen en je wilt geen bank beroven: dan wordt het bijna altijd een G-Shock…maar deze keer eens niet.

Deze “dame” wil niks van boven de 39mm om haar pols :wink: De looks van het ding: hoeft geen schoonheid te zijn, als ie maar functioneel is (abuse overleeft) en goed afleesbaar is.

Krijg nou wat, ik vind wat geinigs:

Luminox COLORMARK 38MM 7050 SERIES

Jawel, 38mm, zowat onverwoestbaar, 200m waterbestendig en gastubes voor als ik…errr…in dikke mist een stukje ga fietsen :wink: Of een nachtlampje nodig heb. Dat het geen automaat is maakt me in dit geval niet uit, batterijen in dit dingetje gaan vrij lang mee.

Vraag me zo af, wat hebben jullie voor een tankjes om de pols hangen? Kan me niet voorstellen dat iedereen alleen rustige hobby’s heeft en een kantoorbaan :wink:

G-shock natuurlijk

aangezien ik nog maar 1 horloge heb doe ik hier alles mee, ik ontzie deze in niets

gr,

Vncnt

De inspiratiebron van onze PMLE to be:

of deze Seiko Atlas:

Hoi,

Voor het ruwere werk deze bijna onverwoestbare Zwitser

http://www.mijnalbum.nl/Album=GC76GWBL

Rubber band en 500 meter waterdicht. Kom je een heel eind mee,

Groet,

Nico.

Voor de meeste klussen gaat m’n Seiko Monster mee.

Mocht die bij de garage (of in deze keer bij de West Coast Customs van “Monsterwatches”) liggen, dan gaat deze G-shock mee, omdat ik van een metalen band hou.

En voor als ik grof geweld verwacht, dan 1 van m’n rubberen.
Effe geen plaatjes van, maar beetje 't standaard werk.

Altijd mijn trouwe ‘onverwoestbare’ (tussen aanhalingstekens want alles is te slopen, kijk maar naar de Mythbusters) Seamaster.

NicoB)-

Voor het ruigere werk heb ik deze:

en deze:

deze, voor vakantie en als er water bij betrokken is…

of

of deze als het zich allemaal iets hoger afspeelt

deze kan ook wel een stootje hebben:

Ik moet hem nog even goed voorstellen maar dit is mijn onverwoestbare sinds 2 weken:

En nog een niet zelf geschoten foto maar wel van mijn horloge!

Gr. Mark

mooie klok Mark, goeie kleurstelling en zwarte kast(tu)

Da’s een mooie frisse kleur wit met mooie blauwe accenten!
Mooie aanwinst :slight_smile:

Proficiat, en leuk dat die GMT zo discreet is, met name op de bezel.

Voor tijdens het klussen deze

En voor alle verdere dagelijkse avonturen alles wat ik in het kistje kan vinden

Of die duikers heeft al aardig wat slachtvelden meegemaakt zo te zien. Ouch!

Dat vind ik 't mooie van m’n Monster. krassen op de stalen bezel vallen daar niet zo op. Maar ach, sommigen vinden die ‘gebruikte’ bezels weer zo z’n charmes hebben…

In den beginne was er héél veel scepsis… (zie http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,204197,204197#msg-204197 )…

Maar na meer dan een maand onafgebroken dag en nacht aan m’n pols (vakantie, gezwommen, geklommen, gedoken, gefietst, afgewassen, kortom, zowat alles waar een mens zich mee kan “amuseren” zonder zich zorgen te maken over een duur of kwetsbaar klokje), moet ik bekennen: “this is definitely one of them…” !

De tijd zal moeten uitmaken of ie echt “onverwoestbaar” is, maar het is al een heel goed teken als je je als “collector” totaal geen zorgen meer maakt over een horloge dat je dagelijks zonder nadenken draagt én waar je elke dag en nacht nog plezier aan beleeft :D:

Met Vriendelijke Groeten,

Morse.

Dat is idd een mooie, helaas zie ik em niet meer langskomen :frowning:

Heb de Luminox laten bestellen, via het buitenland wordt ie duurder ivm verzendkosten/douane :stuck_out_tongue: Goedkoop issie niet, maar goed het is eens wat anders en als ie 10 jaar meegaat hoor je me niet klagen :slight_smile:

Ben zeer benieuwd, zal er eens een korte review aan wagen zodra ie binnen is.

Ik ben op vakantie in het zonnige Nice en draag mijn pronkstuk.

Je vous salue

Wow, nice voor in Nice!

Maareh, op vakantie heb ik nog nooit m’n dure horloges meegenomen. Op vakantie gaat 't er wat avontuurlijker aan toe, enneh… ben allergisch voor krassen :smiley: