Ik heb net deze in duitsland gekocht:
Ik heb wat met gele wijzerplaten…en de gasbuisjes geven inderdaad mooi licht, minder dan een net met licht opgefokte luminova dial, maar zeer goed afleesbaar, zelfs de secondewijzer heeft zo’n buisje.
Ik heb net deze in duitsland gekocht:
Ik heb wat met gele wijzerplaten…en de gasbuisjes geven inderdaad mooi licht, minder dan een net met licht opgefokte luminova dial, maar zeer goed afleesbaar, zelfs de secondewijzer heeft zo’n buisje.
Ik zie net dat ik mij heb vergist, het is deze:
http://www.discountwatchstore.com/Luminox-Navy-SEAL-Dive-Watch-Model-3005_p_1484.html
Gewoon het onverwoestbaarste horloge natuurlijk:

Zoals ik al heb geschreven ; ik ben nieuw op dit forum en heb nog ff geen foto’s (maar die gaan er wel komen) dus ook van mijn “bikkelklokkie” heb ik dus nog ff geen foto maar het is een horloge die ik,pakkumbeet,1,5 jaar geleden van m’n vrouw heb gekregen.
Het is een Alpha Basic en ik doe er echt ALLES MEE !
Werken,zwemmen,klussen,drummen,klimmen,klauteren,vallen en weer opstaan !
De krassen verraden de dagelijkse mishandelingen van z’n eigenaar maar het ding blijft het doen !!!
En een goede poetsbeurt met zo’n fantastisch poetsdoekje ( ben ff de naam kwijt) en de meeste krassen , zelfs op het glas zijn weg !
Echt een fantastisch ding voor “daily abuse”!
Sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van een hele mooie Christopher Ward , ik hoop dat die net zo "Idiot proof"is !! 
Als-ie dat is zou dat zomaar m’n volgende "bikkelklokkie"kunnen zijn !!!
Marco: weet jij of dat ding wat kan hebben ? 
Carpe Diem,Marc
Dat zien we morgen op het werk wel, maar het is de welbekende C6 Kingfisher Diver-Pro en die kennen we hier allemaal wel.
Die kunnen wel wat hebben…
DUH ! Ik heb hem net nog ff getjekt op de CW site maar daar staat-ie alleen met een zwarte wijzerplaat.
Ik dacht; leuk om iig de officiele foto ff te posten maar deze (met een blauwe) is toch echt wel vele male vetter !!!
Carpe Diem,Marc
Ik zal hem morgen inderdaad wel ff omdoen op het werk ; dan kan je hem ook ff zien !!! 
Carpe Diem,Marc

Oh JA!!!
Dat issum !!! :0
Grtz,Marc
Twee klokjes waar ik me totaal geen zorgen om maak:
Op de gedeelde eerste plek - quartz - de TAG Heuer Kirium:
Op de gedeelde eerste plek: de Ball Fireman op staal:

De Ball krijgt van de horloges in mijn collectie verreweg de meeste “wrist-time”. Echt een geweldig horloge…
Enne: er zit hier een dealer zowat om de hoek 
Groet
Mark
Die Ball blijft een geweldig horloge. Topklok!!
Ja Tooooch !!!
Mooi man, die Ball !!!
Carpe Diem,Marc
Mooi die Ball, zie dat ie shock resistance heeft. Heeft ie een speciale kooi a la RO1?
Deze vergezeld mij de laatste tijd als het er wat ruiger aan toe gaat.
Met vriendelijke groet.
N.Visser.
Voor zover ik weet niet - “gewoon” shock resistance a la KIF ofzo…
Groet
Mark
Ik zou niets schokkerigs met die Ball durven doen, wat een prachtig horloge!
Mooi zeg, en die MB tubes zijn fantastisch , ik kende dit merk niet, maar petje af, goede diver met tubes! zie je niet zo vaak…
Oh… voor 't balansje! Toch maar eens openmaken 
Nou, het Luminox klokje was binnengekomen bij Wereldhorloges (laten bestellen), dus binnenkort mag ik em in ontvangst nemen. Zal em wel eens even duurtesten:P
Effe duurtesten ::o Wat ga je ermee doen dan?
Och, arm klokkie, zo nieuw nog en geen idee wat haar nieuwe eigenaar allemaal voor haar in petto heeft 
Veel succes met het testen,
Groetjes,
Nico.