Queeste voor een nieuw bikkelklokje - wat hangt er voor onverwoestbaars om jullie pols?

Ik hoop zeer snel dit klokje.

• Black Dial
• Quartz Movement
• PC Carbon Reinforced Case
• Time and Date
• Caseback with Screws
• Security Screw-On crown with Protection
• Hardened Mineral Crystal
• Rubber / Silicone / PU Strap
• Night Vision Tubes (25 years)
• Case Diameter: 44mm
• Water Resistant: 100M

Mijn Vostok Amphibia natuurlijk.

Momenteel veel om op vakantie. Vooral op dagen dat we verkassen met de caravan en er spullen achter luikjes geborgen moeten worden en de caravan aan- en afgekoppeld moet worden. Allemaal activiteiten met stootgevaar en de Vostok kan er tegen. Ook nog 200m waterdicht, dus ik kan hem om houden bij het douchen. :+

hehe, alles wat ie moet aankunnen :stuck_out_tongue:

• nog wat klusjes te doen in en om het huis
  • ik sport regelmatig, ook daarmee krijgen horloges optaters
  • afleesbaarheidstest: lampjes uit :wink:

Ga er niet overheen laten rijden door een auto ofzo hoor :wink:

Nico den Haak Schreef:

Effe duurtesten ::o Wat ga je ermee doen dan?

Och, arm klokkie, zo nieuw nog en geen idee wat
haar nieuwe eigenaar allemaal voor haar in petto
heeft :wink:

Veel succes met het testen,

Groetjes,

Nico.

Hi hi hi.

Mijns inziens valt je testpatroon nog onder de noemer alleskunner, en daar kan een beetje klok wel tegen :sunglasses:
Je gebruikt in elk geval je horloge wel, zonder er al te dramatisch mee om te gaan.
Ik heb zelf ook een bikkelklok, de Victorinox divemaster. Maar zelfs die klok heeft een luizeleven. Zodra er wat mogelijk mechanisch onheil dreigt, gaat ze toch af :+

Op de één of andere manier zit het voorzichtig zijn met spullen, er te diep bij me ingebakken :wink: Arghh.
Toch, zondag ga ik met een paar vrienden naar een Thema/pretpark. Ik heb me voorgenomen de bikkelklok om te doen, en niet moeilijk te doen.
Dus wie weet, er gloort nog hoop aan de horizon. In elk geval geeft de Victorinox zelf zowieso licht, je kan er de krant bij lezen!

Groetjes,

Nico.

Mijn klokje is binnen, dus een apart topic aan gewaagd :slight_smile:
Nieuwe aanwinst: Luminox Colormark 38mm 7050 Series
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,221742