Radiumverf op horlogeplaten

Weet je ook door welke installatie het horloge dan is opgehaald? In Nederland krijg je een bewijs van ontvangst.

En heb je de koper “nageplozen” of hij vaker dit soort horloges uit dezelfde periode heeft gekocht? Het lijkt mij, zials eerder gemeld, dat de koper wel weet wat hij koopt.

3 likes

Ja, ik geloof ook niet dat je veel risico loopt. Moet een consument horloges open maken? En misschien probeert hij het gewoon. Het lijkt allemaal wat overdreven en onredelijk.

1 like

Heb je een kopie gekregen? Dan is het een en ander wel na te gaan Maar dan nog is de vraag in welke mate jij aansprakelijk gesteld kunt worden. Ik zou ook het horloge terug eisen. En desnoods een claim bij hem neerleggen Voor onbevoegd sleutelen aan horloges zonder opleiding :wink:

1 like

Als dat zou kunnen! Doodsoorzaak #1 bij vintage horloges…

4 likes

Mooi, dan heb je zijn adres ook ?? en je hebt zijn geld al terug gegeven zoals ik lees ??

1 like

Wij forumleden houden van foto s, zeker uit die tijd. En we weten ook graag welke veilingsite dat is. daar zou je ons veel plezier mee doen.

4 likes

Er is geen enkele veilinghuis/site die kan eisen dat u die horloge terug moet betalen, die hebben er honderden of duizenden al geveild met dat probleem. Daarnaast moet de koper eerst het horloge terug sturen naar u, voordat het veilinghuis over gaat tot terugbetaling. En ik geloof niet dat een Belg zoiets gaat verzinnen, zo slim zijn die niet, alleen ikke. :rofl: :rofl: :rofl:

TS is al weer vertrokken zo lijkt het. Op mijn PB reageert hij ook niet. Had hem aangeboden het rapport van de instantie die het horloge in beslag nam te bekijken. Voor zover TS deze gekregen heeft van de boze koper…

1 like

T.S. verkocht boeken, hij kan ze beter gaan schrijven. succes verzekerd. :rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Eendagsvlieg

2 likes

Ff trøllen en wegwezen.

3 likes

Daar zijn we dan mooi ingestonken met zijn allen. Lachuhh. :rofl: :rofl: :rofl:

Ik denk paniek en nu de buit “advies” binnen is weer pleiten.

1 like

Precies dit, gewoon forumamusement :+1:.