Rado only

Per toeval op mijn pad gekomen… het is even wennen zo’n Rado om de pols.

15 likes

:green_heart:

9 likes

Deze is mooi! Ik ben geen fan van die zwarte ceramische Rado’s, maar de Captain Cook is echt een tof ding. Ook op leer overigens.

2 likes

8 likes

Nu wil je niet anders meer.

1 like

Ik heb heel beduusd naar deze zitten kijken. Het is géén Rado, waarvoor excuses, maar… gelijkenissen? En gesigneerd met USSR dus beweert pre-1992 te zijn. Wellicht frankenwatch, maar toch… Huh :hushed:

Poljot Balboa, ik kom al bijna in de verleiding om die te gaan halen. Bijna. :rofl:

3 likes

Dat ziet er toch best gaaf uit, heb eens gekeken wat Poljot allemaal gemaakt heeft, best mooie horloges. Alleen weet ik niet de kwaliteit van het binnenwerk of dat goed of slecht is

1 like

12 likes

Ja, er zitten toffe dingen tussen. Ook foeilelijke misbaksels, maar dat hoort er ook bij :smile: binnenwerken zijn vrij robuust, eenvoudig. Niet de beste kwaliteit van schroefjes (nogal zacht soms) maar bon, voor de kostprijs geen ramp. Ik heb er 8 die ik draag - de negende hele mooie ligt te wachten op een interventie (beide ahum kastschroeven afgebroken dus ligt los).

Maar goed. Ik heb mezelf beloofd dat ik één Rado mag proberen doen telkens ik een andere klaar heb. Dus die Ruhla die op de tafel ligt moet echt wel af. Het jeukt :sunglasses:

5 likes

Hier zal morgen nummer 10 van de verplichte projecten afgewerkt worden, had vanmiddag geen zin meer om hem terug ineen te steken. En dan … ja dan mag er hier ook weer een radootje genomen worden :rofl:

Voor ons werkt het wel. De projecten zullen morgen gehalveerd zijn. Nu ja dan liggen er nog ruim 40. Maar gaat snel als je ze per 10 pakt :rofl::rofl::rofl::rofl:

Mooie wekkerhorloge trouwens!!!:heart_eyes:

2 likes

Supertoffe Rado in het blauw! Vet met dat tijger patroon met blauw en zwart afgewisseld.

1 like

9 likes

:star_struck:

Hola, dat zijn mooie, draag ze met plezier.

1 like

6 likes

:green_heart:

5 likes

De vanochtend klaar gemaakte Rado Cosmo Travel V202

7 likes

Tip voor de Rado liefhebbers

1 like

13 likes

Nu, in het blauwe gedeelte:

5 likes