Geef je ze niet standaard een onderhoud? Kwestie van zeker weten wanneer het laatste onderhoud gepleegd is en zeker weten dat het gedaan is zoals hoort als je het zelf even doet.
De waarden zijn goed en het is (nu nog) geen horloge dat iedere dag wordt gedragen. Een beurtje gaat hij wel krijgen op termijn, maar dat is echt het enige wat er aan moet gebeuren.
Prachtig horloge zeg
zo hebben wij ze graag Fijn voor je dat ie zo goed lopend arriveerde. Veel draagplezier!
De legende gaat dat alle Rados naar een stadje in de Kempen verhuisd zijn, schijnt dat ze daar gratis kost en inwoon krijgen en nog opgelapt en gepoetst worden bij
Maar tedju, die blauw/zilver.
dubbele horloges zijn we niet voor, dus de dubbele die we hadden zijn op eentje na allemaal in ons vader zijn verjaardagspakket beland, behalve die blauw-zilver. daar heb ik doelbewust een 2de plaat voor gekocht zodat een andere zwart-zilvergrijze die ook dubbel is vervangen kan worden door een dubbele blauw-zilver. Dat is het enige horloge dat ik echt niet kwijt wil en er een reserve voor wilde voor het geval dat
Natuurlijk live mogen zien en opeens hoog op de lijst, prachtig horloge!
Deze is best prettig, Rado blijft toch altijd wel een mooi plaatsje houden in mijn collectie.
Oef, stevige investering
Daar moet haast een addertje onder zitten…
Gave vondst!