Rado only

Iedere dag nog blij met mijn Sintra. Daarnaast heb ik nog een Diastar.


Kon zo snel even niet een betere foto vinden.

5 likes

Vandaag een originele Rado-display gekregen. Nu is er ruimte voor een derde Rado, maar welke zal ik kiezen (de lege standaard heb ik niet op de foto gezet).

2 likes

Deze eind vorig jaar (of anders gezegd, en feitelijk, anderhalve week geleden) aan de collectie toegevoegd:

7 likes

Dat is een aardige verzameling :+1:t2:

Gisteren deze NA ontvangen. Rado stond al lang op mojn vintage lijstje.
Deze hi-beat eta 2824 heeft een heerlijke sweep.

15 likes

Mooie kast vorm ook! (beetje certina achtig?)

1 like

Heeft idd wel wat weg van Certina’s uit die tijd Jan. Ik hou van die eenvoud in het ontwerp…Simplon?..:wink:

1 like

Yes! Mooi!

Vandaag is deze aan de beurt:

en dat mag dan ook hier gedeeld worden :yum:

8 likes

Onlangs cadeautje voor mijn vrouw…

3 likes

8 likes

7 likes

Ik ben al tijden op zoek naar een mooie vintage Rado en heb de volgende Rado Voyager gevonden:

Zit volgens de verkoper een ETA 2066 as movement in. Weet iemand of deze combinatie van Rado Voyager + dit uurwerk geleverd is? Of gaat het hier om een frankenwatch met allemaal random Rado onderdelen?

Het maakt mij gezien de prijs niet per sé uit als de dial repainted is.

5 likes

Deze Rado en exemplaren met soortgelijke dials kom je regelmatig tegen op etsy en Ebay. Ik heb geen verstand van Rado horloges, maar de Voyager modellen die ik ken, hebben een andere wijzerplaat. Misschien een horloge in de categorie Mumbai special? Zoals veel Seiko’s en Citizen met de bekende felgekleurde wijzerplaten?

Opvallend is ook dat de prijs altijd €150 of $150 is (of daar dichtbij).
Als je op zoek bent naar een (originele) vinatge Rado, dan zou ik voor de zekerheid verder zoeken.

Ik zag dat @Brambo kortgeleden een soortgelijke Rado heeft gekocht.

1 like

Zoiets dacht ik al inderdaad, deze is inderdaad ook 150 euro :-). Denk dat dat ook meteen het nadeel is van Rado horloges dat ze zo populair zijn in Azië; veel namaak of frankenstein.

Ik ga lekker verder zoeken!

1 like

Is die chrono een hyperchrome🔥? Die vind ik echt cool!!

Wat een ding en in het echt nog mooier. Kijk goed op de dial dan snap je waarom ik dit horloge hier post.

16 likes

Die is echt gaaf, :heart_eyes:
(Zet op verlanglijstje)

1 like

Blijft een genot om naar te kijken :heart_eyes:

10 likes

Weird! Wat is het verhaal @Brodie, tell us please .
En deze zal oud zijn neem ik aan?

1 like