Nooit veel gehad met Rado’s. Niets op tegen, maar ook nooit kriebels. Deze nieuwe, ontworpen door Constantin Grcic, ziet er echter goed uit vind ik. Geen technisch bijzonder interessant horloge, maar ik vind hem wel mooi. Te zien op Hodinkee. Wat vinden jullie?
Echt rado, en zoals de andere ook niet mijn ding.
Not for me.
Waarin wijkt deze dan af van de andere Rado’s…? Dit is precies wat ik zou schetsen als iemand zei “teken een Rado voor me”.
Horlogemakers haten ook de niet-gevulcaniseerde rubber pakkingen van het merk - alsof je gesmolten drop aantreft bij het openen van de kast. Ben je heel lang zoet mee om die troep te verwijderen.
So - it’s a “no”.
Vind het ook 3x niks! Zeker niet voor een man…in mijn ogen te vrouwelijk
Hier in Italië liggen ze bij iedere juwelier.
Maar is niet echt mijn ding als ik eerlijk ben.
Niet mijn ding maar ook hier zullen genoeg liefhebbers voor te vinden zijn
In tegenstelling tot de anderen wel mijn ding.
Die van mij is al 25 oud en veel gedragen en door het ceramiek nog net zo mooi als nieuw.
Het is altijd een conversation piece gebleken en iedereen vindt het nog steeds een van de mooiste horloges die ik heb en hij heeft een eigen gezicht en is geen kopie of hommage van een ander merk.
Een van de horlogemerken met een eigen gezicht.
Van welk ander horloge kun je op 100 meter al zeggen wat voor merk het is.
groetjes Lenno
P.S. James May van topgear heeft er ook een
Ben je weer met de wax in de weer geweest Ide?
Best mooie klok. Rado is volgens mij een merk van love it or hate it. Ben zelf weg van de original lijn. Vooral met het gefacetteerde glas.
Ook niet echt mijn ding.
Echt niet mijn ding.
Aardig maar vind hun andere lijnen interessanter.
Een typisch Rado model imo. Niet lelijk, maar zou hem nooit kopen.
NEE ( en dat geldt voor alle Rado’s die ik gezien heb) mijn beste vriend draagt ALTIJD zijn Rado zolang ik hem ken (17 jaar) en het ziet er uit als nieuw!
Hij is er content mee en het past bij hem en heeft verder geen interesse in klokjes. Dat kan dus ook.
Dat zegt al genoeg natuurlijk…
Natuurlijk,
Een man met smaak.
Idd niets nieuws onder de zon…voor mij is de captain Cook wel n topper
Ik vind mijn Ceramica met wijzers en uitschakelbaar lcd display nog steeds een echte beauty