Voortzetting van de discussie Rado horloge reparatie:
Beste Rado liefhebbers,
Als bezitter van een Rado horloge weet ik inmiddels dat een reparatie aan deze uurwerken een kwestie van veel geduld is
Maar wat ik nu mee maak breekt alle records.
Nadat het horloge was gevallen van het nachtkastje bleek deze niet meer te lopen.
Op 2 februari van dit jaar heb ik het bij de plaatselijke juwelier gebracht waar ik het altijd ter reparatie breng en zelf een eigen reparatiedienst heeft.
Twee weken later heb ik opgaaf van de kosten ontvangen deze bedragen 195 euro en gemeld. dat het accoord is waarbij werd toegezegd dat ik moest rekenen op 4 - 5 weken.
Na een aantal telefoontjes van mij met de juwelier is heden 31 oktober het onderdeel nog niet afgestuurd.
Ondertussen is het al 9 maanden in reparatie.
Het onderdeel welke besteld is door de juwelier word maar niet afgestuurd.
Wat is dit voor manier om zaken te doen,service kennen ze niet en zo’n ding draag je met trots om je pols in.één woord schandalig.
Voor mij nooit geen rado meer.
Harmen