Snelle communicatie, perfect verpakt, en alles volgens afspraak.
Ga zo door!
Bedankt voor de goede zorgen.
Willem
Snelle communicatie, perfect verpakt, en alles volgens afspraak.
Ga zo door!
Bedankt voor de goede zorgen.
Willem
Gelukkig toch iets volgens afspraak …
Gelukkig toch iets volgens afspraak …
Jammer dat je je eigen verhaal omlaag haalt met deze onnodige
melding bij dit bericht van een ander forumlid. Je hebt je punt
gemaakt in je eigen discussie.
Ik moet dit even met jullie delen, want ik ben flink pissed!
Gisteravond was ik met Ralfje via pb’s accoord over de (ver)koop van zijn Vestal horloge conform zijn laatste vraagprijs. Deze advertentie staat inmiddels in het verkocht forum b.t.w.
Zie ik vanmiddag ineens dat na een pb van in de loop van de middag het horloge is verkocht aan fzr1000???
Ik vind dat echt niet kunnen en heb bij deze mijn gal gespuugd. Laat ik met grote stelligheid zeggen dat ik van deze persoon NEVER meer iets zal kopen!
Zeker niet netjes,ik ben benieuwd naar zijn verklaring.
Dit is niet de wijze om zaken te doen met elkaar!!!
Als jouw versie van dit verhaal de waarheid is is dat inderdaad niet tof. Ik ben beneuwd naar Ralfje’s versie.
Tja iemand met 14 posts kent het klappen van de zweep nog niet helemaal…
Nou, dat heeft m.i. niets met het aantal posts van iemand te maken maar gewoon alles met goed fatsoen.
En als het klopt wat de grote vosseman schrijft, dan weet ik wel waar de klappen van die zweep terecht moeten komen.
Tja, ik moet vosseman ook gelijk geven.
Een deal is een deal, als je daarna een paar euro meer kan vangen, moet je TOCH het fatsoen hebben om je woord te houden.
Deal is een Deal…zou toch wel zo netjes zijn om je er ook aan te houden.
Affijn laten we de reaktie van ralfje afw88.
Affijn laten we de reaktie van ralfje afw88.
De vraag is of die ooit komt. Ralfje lijkt zijn account alleen aangemaakt te hebben om wat te verkopen.
Mijn beste,
“Geld en geweten zijn een huwelijk waarin de echtgenoten constant vreemd gaan“.
Orologio Signaturis Temporis.
Hear, hear
Heb inmiddels 2 keer een pb gestuurd naar Ralfje, maar nog geen antwoord gehad …
Laten we het houden op een “hit and run” verkoper en overgaan tot de orde van de dag…
Ik denk dat het inderdaad een “verkopende” gebruiker is, die je verder niet zult terug zien op andere gedeeltes van de site. Wel goed dat je het kenbaar hebt gemaakt (voorkom je ellende bij eventuele toekomstige transacties voor forumleden), maar ben bang dat het bij die stilte blijft…:z
Eric
Ik wil alleen maar zeggen dat ik het horloge te koop had aangeboeden.
Dat klopt
Er werd toen door el_great_foxman gereageerd en ik heb toen gemaild dat hij maar iets moest laten weten voor de afhandeling.
De volgende dag zag ik dat hij mijn bericht wel had gelezen maar had nog geen bericht terug.
Op een gegeven moment reageerde fzr1000 dat hij het horloge graag overnam.
Hij zou het meteen overmaken dus vandaar dat ik daar akkoord mee ging omdat ik nog niets van el_great_foxman had terug gehoord.
En dat is mijn beslissing geweest en daar staat fzr1000 verder buiten.
als er dus iemand kwaad is moet diegene mij er op aan kijken en niet fzr1000
Ralf
He Ralf, volgens mij word jij er ook op afgerekend en niet FZR1000. Misschien is het een goed idee om rechtstreeks te reageren naar el_great_foxman via pb.
Eric
Ik wil alleen maar zeggen dat ik het horloge te
koop had aangeboeden.
Dat klopt
Er werd toen door el_great_foxman gereageerd en ik
heb toen gemaild dat hij maar iets moest laten
weten voor de afhandeling.
De volgende dag zag ik dat hij mijn bericht wel
had gelezen maar had nog geen bericht terug.
Op een gegeven moment reageerde fzr1000 dat hij
het horloge graag overnam.
Hij zou het meteen overmaken dus vandaar dat ik
daar akkoord mee ging omdat ik nog niets van
el_great_foxman had terug gehoord.
En dat is mijn beslissing geweest en daar staat
fzr1000 verder buiten.
als er dus iemand kwaad is moet diegene mij er op
aan kijken en niet fzr1000
Ralf
Als het zo gebeurd is als je hier verteld,dan heb je het volste recht om het horloge aan fzr1000 te verkopen.
Je kan niet blijven wachten tot je een ons weegt tot dat iemand je mailtje beantwoord.
Bij mij is hetzelfde gebeurd ik zag ook dat een “koper” mijn mailtje had gelezen, maar hij liet niks van zich horen.
Voor mij is de deal dan off en ga ik met een andere verder.
Er zijn namelijk ook mensen die zo onbeschoft zijn dat ze helemaal niks meer van zich laten horen.
En jezelf dan maar afvragen of hij het klokje nog wel of niet wil.
Kopers moeten zo snel mogelijk reageren op een mail als ze met een deal bezig zijn.
Vooral als er nog andere gegadigden zijn,je zou de verkoper met dat gedrag een verkoop door de neus kunnen boren.
Beste medeforummers,
Dit is een vervelend incident dat el_great_foxman erg gepikeerd is.
Ik vind mezelf in principe geen partij in deze, maar wat ik wel vind is dat als je zaken doet dat je het dan kort afhandeld.
Zelf heb ik al een paar keer zaken gedaan met Dreski, Ewatch, en Mickymouse.
Altijd snel,direct en correct, van twee kanten.
Dus ik ben het wel eens met Ralf dat als je de reply leest en dan niet reageert, want gelezen kun je zien, dat dan de verkopende partij vrij is om verder te gaan.
Tevens lijkt het mij niet zo’n warm welkom voor een nieuw forumlid.
Groeten,
Willem Snoeij