Dat was inmiddels al een paar uur duidelijk hier
Ik lees het nu pas.
Eerder opstaan voor breaking news
En van Boven naar Onder lezen
Misschien dat die krakers wel een werkgeversverklaring hadden. Op de website van de winkel staat nog niets over de kraak vermeld.
Die hebben wel andere dingen aan hun hoofd dan de website bij te werken lijkt me.
Ja eens. Maar je ziet vaak dat ze aankondigen dat ze bijv tijdelijk dicht zijn door de webdesigner
De winkel is al weken dicht…
Haha bedoel de webshop uiteraard
Dat is inbreken anno 2021, een ramkraak op de webshop met een digitaal winkelwagentje
Je ziet wel dat men bij Martens en Schaap “selectief” wat horloges laat liggen in de etalage. Doorgaans zijn dat niet de Rolexen, Omega’s, Patekjes etc.
Misschien leggen ze alleen dingen in de etalage waar ze écht vanaf willen.
Super vervelend voor Filipucci. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze iets buit hebben gemaakt, met zo’n goede beveiliging
He wat naar weer.
En de daders dus weer Filipfoetsie…
Erg naar. De buit zal echter niet heel groot zijn. Eerder wat minder courante horloges/sierraden die in de vitrine mogen slapen. De schade natuurlijk behoorlijk😑.
Want ongelofelijk zuur voor deze ondernemer. Sterkte mannen!
De mensen die dit doen behoren tot een kansloze ondersoort. De schade die ze maken staat in geen verhouding tot de “buit”. Gewoon zielige, laffe, mannetjes. BAH!
Triest nieuws weer… Ze hebben Filipucci een aantal jaren terug ook al eens overdag proberen te overvallen. Ik geloof dat hij toen met een stoel in zijn hand de boeven heeft verjaagd. Het is gelukkig geen bange man, maar ik kan me voorstellen dat je er wel een beetje moedeloos van wordt. Ik wens hem sterkte toe!
Ondergeschoold is het nieuwe HF begrip tegenwoordig.
Ligt aan de afspraken met de merken ook. Sommige merken eisen dat hun ‘s avonds van de planken gehaald worden. Logisch ook met de vraagprijzen van deze merken. De juweliersketen zelf wil natuurlijk ook aan risicopreventie doen. Soms eist de verzekering ook dat alles boven een bepaald bedrag de kluis in moet. Als juwelier is het best irritant om ze steeds weg te halen. Nou ja het weghalen is niet het probleem, het terugzetten in de manier waarop het merk dat wil is vervelend werk. Snap best dat ze niet steeds alles weghalen en wat dingen laten staan.
Sommige Tudors bijvoorbeeld blijven gewoon staan, terwijl hun waarde hoger kan zijn dan een Rolex voor vrouwen. Zo kun je de verschillen tussen merken zien.
De YM 2 is een vaste klant in de vitrine…