‘s Avonds na sluit niet toch? Tsja, die platinum YM II, nog niet gratis nee. Dacht dat @HorlogeOpa na sluit bedoelde.
Medewerkster vertelde me een keer dat deze best gewild was…;), komen ze aan straatstenen in mestreech niet kwijt
FTFY
De medewerkster of de YM?
Lang over moeten nadenken?
Die medewerkster mag je van mij echt houden, vraag me soms af waarop ze deze hebben geselecteerd… omdat je aandringt geef t horloge dan maar
Sinds corona is het vrij spel voor het boeven gilde.
Onlangs is er een snelle station van een kennis van mijn pa gejat, grote kans dat hij voor een soort gelijke kraak gebruikt gaat worden.
Ja ja binnenkort worden de postNL en dhl’s van deze wereld overvallen ipv juweliers. En zit ie niet lekker stuur je hem gewoon terug.
Tja… de politie was waarschijnlijk vollop bezig in Stein.
Triest. Gelukkig mag de bouw door werken, zijn ze waarschijnlijk goed verzekerd en zullen de waardevolle spullen in de kluis liggen.
Trends als dit zouden uiteindelijk wel ervoor kunnen zorgen dat de AD uit het straatbeeld verdwijnt. Jammer
Wat waren ze daar aan het doen eigenlijk, zag alleen maar Politie-auto’s op die foto…
Begon als een idee om een voetbal wedstrijd te organiseren of iets dergelijks. Een groepje jongeren wilde vreedzaam laten zien dat ze het er niet mee eens zijn, als ik de stories die ik de voorgaande dagen voorbij zag komen op instagram mag geloven.
Toen werd het massaal gedeeld en liep het uit de hand. Politie was al daar voordat het begon, maar er kwamen al snel een paar honderd man op af. Te veel voor de kleine politiemacht in limburgia.
Toen is de mobile eenheid erbij gehaald.
Gezellig
Verbaast me ook weer niks dat de jeugd van Stein het er niet mee eens is.
Sterkte Luigi en team💪🏻
Volgens mij is de praktijk precies andersom, zeker nu met de avondklok valt het juist enorm op als je savonds nog laat op straat bent.
Veel grensgeweld en zo. Ik hou van Limburg maar dat drugsgedoe en ramkraken is niet meer leuk.
Het wordt er niet leuker op in Limburg.
Cafés dicht, wat moeten we nu…
Ik denk dat jij je vergist met kleenedelmetalen in Katwijk aan zee.
Denk dat het helemaal niet moeilijk is om aan papier te komen dat je buiten mag zijn. Kan je namelijk zelf uitprinten. En je kan volle gas ervandoor. In Duitsland is geen avondklok, dus daar val je niet meer op.
Dus 2 x in 2 jaar tijd?
waar heb jij het nou weer over.
Horloge Opa legt het nog even uit.