Zirx! Komt erbij ouwe holbewoner, gezellig in de grot… Green egg, biertje erbij, wordt gezellig
zouden we iets mee moeten doen.
Altijd als één automatisch horloge van mij stil heeft gestaan zet ik hem niet gelijk met de tijd maar altijd 2 minuten voor.
Das niet raar das efficiënt.
Waarom zou je een horloge opwinden,
10 minuten dragen en dan op tijd zetten, als je niet in coma ligt blijft ie dan wel op tijd hoor.
Ja is een rare gewoonte van me, om een stel wildvreemden uit te nodigen voor een GTG bij me thuis.
Heb je volgend weekend tijd?
In jouw grot? Zal eens in de agenda kijken… Mits er veul bier is, minstens één afgezant uit iedere windstreek en de kaasboer van Putten 
Guilty hier ook.
Evenals dat de lunette van mijn duiker met de lume exact op 12 uur moet staan.
Halve klik naar links is absoluut not done.
In mijn auto mag ook niemand aan mijn ventilatieroosters komen, ze staan perfect in lijn.
Ook daarvoor heb ik professionele hulp gezocht.
Begrijp deze reactie ook niet zo goed. Mag toch wel een grap over worden gemaakt? Zelfs mijn lief zou er haar niet aan storen.

, waarvoor nog meer? 
Dit klinkt interessant! 
Ik wel 🫡
Mijn casual garderobe is match proof. Enkel zwarte tshirts/pullovers en spijkerbroeken, zodat het tijd en energie bespaard in de ochtend. De was is meteen ook gesorteerd. Scheelt zoveel rust en doe het sinds mijn studententijd. Steve job stijl zullen we maar zeggen.
Echter wordt dit afgelopen jaren door de horloge hobby volledig teniet gedaan. De tijd die ik bespaar en rust die ik creëer met een saaie klerenkast, is nu geclaimd door de horloge kist.
Moet ik bijvoorbeeld behandeling op een thuisadres in een probleemwijk uitvoeren of moet ik naar de crisisopvang voor consult, dan moet het horloge daarop aangepast zijn. Zijn mijn patiënten voor die dag betrouwbaar genoeg om bepaalde merken te dragen, is het horloge storm bestendig etc…
Downsizen moet uitkomst bieden. Enkel toppers en een Seiko duiker als werk horloge is de gedachten. Eens kijken of dat uitvoerbaar is.
Langer doen dan 4-5 maanden met een auto, geen paniek aanval krijgen als mijn alfabetisch gesorteerde cd-collectie eentje op de verkeerde plek staat, aftanken op exact ronde bedragen.
Het valt nog mee bij mij 
Ja
Moet lukken
Deze komt uit een andere windstreek Sil
En nu weer ontopic potdikkie!
Checked all the boxes! Ik kom wel ff aanwaaien 
OK chef du groupe 
Je wilt er altijd ene bij kopen, gek toch!
En je hebt er nu zelf geen last meer van ?
Oeh, ik denk dat ik ook hulp nodig heb, dan…
Bij mij gaat het nog iets verder met Tanken. Ik moet en zal gelijke getallen hebben, voor en achter de comma. Zoals 99,99
.
Cd’s uit ellende weggedaan
. En auto’s Reed ik tot voor kort max 6 maanden:see_no_evil:. Maar ik probeer nu eens een keer 2 jaar te halen 
Rare gewoonte van mij is dat als ik de kans krijg, ik de oranje Breitling die we afgelopen juni gekocht hebben voor haar (mijn vriendin), netjes poets.
Ik zou de tijd niet meer af kunnen en willen lezen….
Maar dat is hetzelfde met haar bril, die ik overigens niet poets. Ik draag zelf al 35 jaar een bril…… Ieder vlekje of stofje poets ik weg, als ik sommige andere brillendragers soms zie, snap ik niet hoe ze er nog doorheen kunnen kijken (soms dus ook die van mijn vriendin…)
Schone glazen op bril en horloge!