Rare gewoontes en horloges

Neem je die dan overal mee naar toe in je watchpouch, in je manpurse?

Ik heb moeite om het toe te geven: ja heb ik altijd bij me en wordt regelmatig gewassen. Zit in mijn rugzak die ik meeneem naar werk.

1 like

Gebruik het ook voor mijn telefoon.

Ja, je hebt eigenlijk gelijk ook. Hoe vaak ik bijvoorbeeld even mijn horloge afdoe tijdens mijn werk en altijd even moet kijken waar ik hem ga neerleggen… Als je je pouch en vezeldoekje bij je hebt, dan hoef je daar dan niet over na te denken.

Zit in een etuit met telefoonlader, extra accu etc.

Eigenlijk heb ik ook altijd 2 doekjes bij me in de bij behorende koker, ware het niet dat ze voor mijn bril en zonnebril zijn.

Of mijn vrouw, welke 10 keer in de spiegel kijkt voor ze deur uit loopt…:sweat_smile:

Gelukkig allemaal geen last van

4 likes

Die heeft een flinke schuiver gemaakt :sweat_smile:

2 likes

Ik heb de rare gewoonte dat ik mijn horloges nooit op tijd zet. Pak ze gewoon uit de kast en heb ze om als een sieraad, niet om de tijd mee af te lezen.

5 likes

Herkenbaar. En dan nog heeft mijn brein de tijd niet geregistreerd en kijk ik nog eens. #verstrooid

2 likes

Zielsverwant :rofl:

1 like

Niet zo vaag meer :joy:

Uhm… Als je even kan aangeven waar ik bot doe? Dan kan ik er wellicht iets van leren. Maar ik heb mijn opmerking 3 keer terug gelezen :thinking: sorry als ik iemand kwets met deze tekst, niet mijn intentie geweest.

3 likes

Horloges nooit opwinden. Heel soms wil ik een automaat wel op tijd zetten maar vrijwel nooit wind ik een horloge op.

Je bent niet alleen in deze

2 likes

Ik zie het ook niet hoor.

1 like

Ik ook niet 🤷

:sweat_smile: Gelukkig… Ligt het niet alleen aan mij. Neigde mezelf al in het hokje ‘holbewoner’ te plaatsen. En anders wordt het gewoon heel gezellig in de grot :v:

4 likes

Ik heb meer dan 3 horloges.

Sil doe niet zo lomp joh. Get in touch with your feminine side :sweat_smile::woman_shrugging:t2:

2 likes