Rat watch bestaat dat als hobby

Ik heb een aantal ratjes hoor, heerlijk vind ik ze. Ik ga wel zelf geen rat-factor toebrengen zoals in de oldtimer wereld, enkel natuurlijke ratting :stuck_out_tongue:

Haha, zouden wij die op het forum hebben? Of LARP’ers?

Ik ben door de laatstgenoemde een keer weggestuurd uit een bos omdat ze een battle aan het doen waren en ik kon niet rechtop de benen blijven staan van het lachen. Er waren zo’n tien muitertjes die mij wilde slaan met zo’n schuimen zwaardje, ik had het niet meer :joy:

Guttegut, wat een heerlijke hobby. Ik zou mijzelf Han Drakenbloed noemen en op komen dagen in roze kledij met een maliënkolder van gevouwen rietjes :sunglasses:

9 likes

Gaaf zeg. Vooral die SMERIGE mod is gaaf geworden.

Haha die ja. Gekkies.

1 like

Check! Dat is hem.

1 like

Oh ja, dat was het! Ik was even in de war met Totali di Meuki.

3 likes

oh man ga naar Castlefest….in Lisse :stuck_out_tongue_closed_eyes:

dan zie je dit :

En dit :

serieus…doen. Met paddo`s op.:sunglasses:

Ik geloof 50.000 bezoekers in het weekend.

5 likes

:joy:

Dan wil ik een heks zijn, met een puntmuts

Welke materialen kun je trouwens “verweerd” maken m.b.v. acetondampen o.i.d., of begraven in de tuin? Dit lukt niet met alle materialen toch?

Menselijke huid sowieso.

3 likes

LARPen is niet mijn ding maar Omnia is er vaste gast en die vind ik altijd geslaagd. Fee Ra Huri is mijn favoriet, wat een prachtig nummer.

Misschien toch ooit eens heen gaan.

1 like

Haha nice one. En stainless steel? Daar wou ik het eerst op proberen eigenlijk :blush:
Ben m’n Meranom mandje al aan het vol plempen :roll_eyes:

Brons/messing werkt beter. Chroom ook.

1 like

Ik denk dat de forumleden van LARP’ers heel hard moeten lachen om nerds als wij die de hele dag bezig zijn met/l*llen over horloges…:sunglasses:

5 likes

En dat is hun goed recht. Maar ik durf op werk nog wel te melden dat ik gek ben van horloges :upside_down_face:

4 likes

Ze kijken me altijd wel een beetje raar aan als ik ze dit forum laat zien…

Thanks!

1 like

Ik heb veel horloges gehad. Dit horloge is inderdaad net even anders en dat maakt het een aparte verschijning. Smaken verschillen. :+1:t3::wink:

1 like

Is er niet zo’n truc met een gekookt ei in een zakje? Daar kan in ieder geval de wijzers mee naar de gedver krijgen.

2 likes

Ben het helemaal met je eens! :wink::facepunch:

1 like