Rat watch bestaat dat als hobby

Ik heb me ooit eens gewaagd aan zoiets:

En er is een truc met sojasaus.

2 likes

Ik kreeg een melding.

2 likes

Pindakaas. Vruchtenhagel. Schenkstroop. Paneermeel. Wasknijpers.

Hoeveel meldingen kreeg je nu?

1 like

hahahaha :joy: vier van de vijf raak, Ik hou niet van wasknijpers.

Maar ik heb inderdaad weleens tegen een meisje gezegd; “Ik wil rauwe eitjes over jouw blootje kapot slaan, je in de paneermeel rollen en rauw oppeuzelen, hotdamnn girl!”

Oke, dat was mijn toevoeging. Terug naar on topic! :tada:

2 likes

Eén van de Belgen hier, meen ik eens op z’n Instagram (@acour_jeroen :wink: ) gezien te hebben…

1 like

Oehhhhh ouch…

Nerd

Die roze van jou zou ook niet direct opvallen op zo’n larpfuifje. Ik bedoel die ene waar wijlen Logie kuch @Drebin kuch zo’n fan van was.

Of is deze ook in de feelies?

4 likes

Brrrr

2 likes

Oeps… geïnspireerd door dit topic en de input van @vouwfietser heb ik zojuist een impulsaankoop gedaan. Ik heb net deze jongen besteld
photo images 1_zpsyedoat1o.jpeg
Een Amphibia classic 100845.
Hier ga ik een zwart datewheel in plaatsten en ik ga de crown en bezel (ook een andere) verweerd maken. Althans, dat ga ik proberen…Verder komt ie op een nato strap.
Enige uitdaging is dat ik nog nooit een horloge heb opengemaakt. Whish me luck.

3 likes

Volgens mij zijn er hier op HF wat mensen die houden van horloges met zoveel mogelijk faded bezels, volgens mij noemde ze dat Ghosting… Denk dat dit in de buurt komt van je rat watch idee.

Is die kroon ook messing met een laagje chroom?

1 like

Ik moest even nadenken, maar je bedoelt dat ene meisje met die ring door beide neusgaten?

Een schatje dat, maar zij houdt meer van de theaterplanken dan verkleed in een bos rondhuppelen.

Haha nee hoor. I like 'em funky :sunglasses:

1 like

Dat weet ik dus niet. Heb er gewoon 1 extra besteld. Mocht ik hem verzieken dan hou ik de andere gewoon origineel.
En mocht ik alles verzieken gaat ie helemaal in de prullenbak😇

Gewoon doen…absolute aanrader.
Hele dag optredens, foodtrucks, LARP-battles en struikelen over orks, Ivanhoes, Ragnars en toch ook wel leuke elfjes.

On topic : draag geen g-shock :laughing: dat heurt daar echt niet.

2 likes

Pff, die ring weet ik niet meer, help me eens @Drebin. Ik weet alleen dat ze er na een bezoek aan de kapper uitzag als een dochter van Sinead O’Connor en Eminem.

4 likes

:thinking: tenzij je als robot gaat natuurlijk.Of Storm trooper.
Ik neem mn woorden terug.

Ik draaide dit nummertje op mn dakterras in amsterdam (5 hoog) en had ineens 12 ratten naast me zitten… :joy:

2 likes

Maar dan roze.

De meeste meisjes van @HanDavinci zien er uit als de liefdesbaby van Sugar Lee Hooper en Right Said Fred.

5 likes

Haha, heerlijk. Wat een humor zo hier op de dinsdagmiddag. Dat belooft nog wat voor de rest van de week.

Dus daar zat je dan. Met je rat watch om de pols.

1 like