Re: IJskoude Fortis

Ik denk niet dat het in de praktijk gemakkelijk is. En ik verwacht dat dit eerder een kindertekening is van het uiteindelijke horloge.

Nee, dit is echt het inmiddels uitgebrachte horloge.
http://forums.watchuseek.com/f251/fortis-frisson-unisex-limited-edition-595-11-82-si29-real-life-pics-600826.html

Is weer wat anders bij de koffieautomaat op het werk,“Weet jij hoe laat het is”.
Wacht even eerst aan mijn horloge likken, het is 5 over 9. (:smiley:

Ik had hem al op de site zien staan en vind het een erg gaaf horloge. Behalve het glas vind ik ook de getekende wijzerplaat mooi en gedurfd. Leuke limited!

cool:d

ben te lui om te zoeken… iemand een prijsidee?

Ik vind hem echt lelijk. Niks voor mij.

Rond de €1200

1210 pond:(

Dank u!

Geinig zeg. Tenminste echt anders.

Letterlijk een Cool horloge. Leuk om erbij te hebben, maar niet voor die prijs.

Echt iets aparts en erg leuk! Alleen die getekende wijzerplaat is een afknapper voor me.

Je had toch ook van die knikkers die helder werden als je het nat maakte? Dat is wel heel lang geleden, maar het idee lijkt er verdacht veel op. Ik weet echter niet wat ik van het horloge moet vinden. Ik vind het veel te gimmicky. Daarbij is de prijs voor een horloge wat voor 99% van de tijd niet is af te lezen wel erg hoog. Maar het heeft wel iets.

Ik zag laatst nog een limited edition van Fortis. Daar was de wijzerplaat een groen veegbord waar de cijfers met krijt waren getekend.

Iets apart

Ik vind het wel wat, in ieder geval origineel!

Een bijzonder horloge - en zeker origineel. Hoe langer ik ernaar kijk, hoe mooier ik het vind. Maar of ik het zelf zou aanschaffen…? Hmmm, denk 't niet.

Ik heb een rondje gebeld met een aantal Fortis dealers, maar niemand kent of heeft dit horloge. Van een van die dealers begreep dat Fortis niet zoveel aandacht heeft voor de kleine Nederlandse markt. Heeft iemand een suggestie waar ik het zou kunnen proberen? Ik wil het horloge eerst zien en voelen voor ik het eventueel ga kopen, want het is toch best veel geld voor een gimmick.
Groet Roelof

Ik zou het echt niet doen hoor - ik geef toe: het is schitterend gevonden, maar in de praktijk zou het nogal of onpraktisch, of een vieze boel worden. . .

Hangt ervan of je je handen wast na WC bezoek(:smiley: