Daar heb je zeker een punt! Ligt heel erg van de
finishing en het materiaal af.
idd, dat bedoelde ik te zeggen. aan de andere kant zie je dat soort details soms pas vanaf dichtbij. maar irl ziet die lineage band er v n afstandje al goedkoop uit.
(crap… zie nu pas dat ik n andere versie/wijzerplaat v die lineage heb :+)
het kan natuurlijk ook zijn dat je sowieso n bepaalde look er goedkoop vind uitzien. sommige hebben dat bijv met nato’s op n klok.
juist niet. die v 300-500 zitten vol met gaten en schaafplekken
om dit voor wis begrijpelijk te maken :+: het is net als deze seamaster, waar faux vintage lume op zit, omdat sommigen patina lume, faded bezels, spiderweb dials, etc mooi vinden.
bij mij varieert t net als mn horloges. van 15-25 voor werk tot 300 voor t uitgaan.
Je hebt geen idee waar je het over hebt. Nogmaals
het merk dat ik draag is Jacob Cohen. Geheel met
de hand gemaakt van Japanse jeans. Ze zijn vaak
erg netjes en dus geen gaten en schaafplekken en
gaan dus met gemak een jaar of 5 mee.
Toegegeven, ik ben geen mode-expert. Ik was ook niet bekend met de designs van Jacob Cohen. hij lijkt me een artistieke benadering te hebben in zn kleding stukken.
Ik doelde op de (volgens mij vervlogen) tijden dat een zwervers-look in was, van kleding van Versace etc waar gaten en schaafplekken in zaten en voor honderden guldens werden verkocht.
Nee helemaal niet zelfs. Fijnere broeken bestaan
er niet en ze gaan makkelijk 5 jaar mee. Jacob
cohen is het merk.
En wat is gek, een horloge kan je ook voor 25e
kopen maar de meeste hier op het forum geven toch
echt 300 of meer aan een horloge uit.
Maar dan heb je iets moois voor dat geld, en geen versleten cowboybroek
hier zit toch ook fake patina op, als ik goed naar
de foto kijk…?
dat idee heb ik ook. ik denk dat op die zwarte promo foto’s de vintage lume wst overdreven overkomt, maar dat t irl best mooi kan zijn.
Vind de endlinks niet zo
mooi overgaan in de kast.
huh, hoe bedoel je? volgens mij steekt er nergens wat uit en loopt ie soepel over. of bedoel je dat die middelste schakel wat bling overkomt?
PO en Sub doen dat veeeel mooier…
van de po vind ik de neppe tussenschakel op de aanzet marig gedaan. bij de sub en smp vind ik t veel mooier. op mn po zijn t volgens mij 2 groefjes.
Die gepolijste band past wel want die lugs/kast zijn ook gepolijst.
Dan had ik het wel andersom gedaan… De gepolijste schakels aan de buitenkant en de matte schakels aan de buitenkant zodat het mooi aansluit met de gepolijste kast. Dit vind ik persoonlijk niet zo mooi…