Relatief robuust waterbestendig horloge voor op vakantie?

Ik gebruik voor dit soort vertier tegenwoordig gewoonlijk mijn Halios.

2 likes

Casio mdv, kost niks ziet er leuk uit

2 likes

Ja- Seiko ben ik ook naar aan het kijken! Lijken me ook ideale vakantiehorloges

1 like

Voor mij is dit een prima vakantie horloge. Vooral in de zomer in de zon. Prima eco-drive. Nooit issues mee gehad

5 likes

Tip van Flip persoonlijk zou wegblijven uit de 1000-1500 prijsklasse die heeft mij het meeste geld gekost. (tussen de 500 en 2k koop ik eigenlijk niets meer)
Als je een Citizen NY0040 koopt voor vakantie heb je een heel leuk horloge die zeker de komende jaren nog leuk is in je collectie. Bv de blauwe of zwarte.
Dan leg je de rest van je budget apart en als je dan later voor een duurder horloge wil gaan dan is (voor de meeste mensen) 1500 een mooie start en jammer als dat in een Mido zit.

2 likes

https://www.damasko-watches.com/en/current-collection/three-hand-models/flat-three-hand-models/176/ds30

6 likes

Uiteraard mee eens. Een automaat is zeker erg prettig

1 like

Dit is wat je zoekt :grin:

Toevallig te vinden in het blauw!

11 likes

Ik schat zo in dat de douane alleen iets vraagt bij bekende dure merken welke in de zwart geld handel omgaan. Denk vooral aan Rolex, Patek, Omega enz. De rest (her)kennen ze waarschijnlijk niet.

Voor de een is goedkoop wat anders dan voor de ander.

1 like

Lekker robuust inderdaad en kost weinig. Maar als je wat netter gekleed uit wilt is ie wat grof. Ik heb zelf een 106 dus spreek uit ervaring.

Uiteraard wel een heel tof horloge dat eruit ziet als uit de prijsklasse van enkele honderden euros.

7 likes

Zijn rijke mensen niet juist het gierigste?

Dat maakt niet uit. Als je een skirre niffo bent en je senang voelt met witgouden sub op vakantie, prima toch?

1 like

Ruud niet hoor, die hangt hem regelmatig uit de spreekwoordelijke broek. :partying_face:

1 like

Dit…is gewoon lekker horloge voor vakantie :muscle:t2:

8 likes

Ik dacht dat de voertaal op HF Nederlands en Engels was :grin::grin:

Dit dus :ok_hand: op vakantie altijd mijn BB58 meegenomen , dit jaar mag de Pelagos 39 mee :sunglasses:

2 likes

EZM3.

Groeten
Rutger

Zo’n Rado Captain Cook zoals in het blauw staat is een goede. Zelf heb ik twee kanshebbers in de collectie:

Maurice LaCroix Aikon:

Of de Mido Oceanstar Tribute:

Ook een ex van me, de Longines Hydroconquest is een topper:

2 likes