Relatief robuust waterbestendig horloge voor op vakantie?

Mijn vakantie favoriet Seiko 5 Military Watch (SNK809)

6 likes

Ik ga gewoon op vakantie met een skx of squale hoor

1 like

Zeker, maar wel 4 keer per jaar en dan naar de Malediven, de Zuidpool, de Gili eilanden en Madagaskar. :upside_down_face: Zo’n rijke tata jij. :scream:

1 like

Nah. Keertje Europa, keertje er buiten. Niet zo’n globetrotter als jij bent.

2 likes

Daar heb je wel een punt…

Rado! Goede tip- helemaal niet aan gedacht
Thanks!

1 like

Klopt had hem laatst ergens in de sale voor €45,- ofzo gescoord

3 likes

Dat kan er maar eentje zijn;

4 likes

of deze

3 likes

Ik vlieg voor mijn werk veel en heb in de afgelopen jaren meer dan 700 vluchten gemaakt. Ik heb nog nooit 1 vraag gekregen over een horloge.

Zelf deze gekocht voor vakantie:

4 likes

Altijd een beetje sneu als je zo een horloge van jezelf loopt te pluggen.

3 likes

Ieder sporthorloge met 100m water resistentie is geschikt om te zwemmen, of om op een paar meter diepte te snorkelen. Bovendien zijn er plenty horloges die geen duikhorloge zijn en toch 150 a 200m WR hebben. Dus wat is je eigenlijke stijl? Ik zou gewoon een robuust horloge in m’n favoriete stijl pakken, eerlijk gezegd.

Specifiek Mido doet mij minder dan niks. Dan liever een Certina DS Action 38 duikertje, maar met de Formex Essence 39 zou ik ook zo de plomp in springen, net zoals met de Archimede Klassik 200, een Seiko Alpinist (in welke uitvoering dan ook) of een Hamilton khaki field automaat in 38mm.

Die lijst is zoooooo lang: Citizen Promaster Tough, Baltic Aquascaphe GMT, Super Squale 38, Serica 5303, Sinn 556l, Farer Lander, Damasko DS30, alle Seiko SPB duikers, de Archimede pilot 39, de Sinn 104, de Nomos Club Campus, Wolbrook skin divers, de gemiddelde Tissot gentleman, een Seiko Sharp Edge, Oris sixty five, iedere Seiko 5 in het huidige assortiment, een Citizen NB1050 serie, en ga zo maar door…

Allemaal zwem-fähig.

Wat vindt jij mooi?

4 likes

Blutte neven hebben geen gouden sub, G. Jwz.

1 like

Waarom? Als dit nou toch de juiste keuze blijkt te zijn, dan is het toch een win-win?

1 like

1 keer in 1 topic maakt niet uit… maar als iedereen zijn te verkopen horloge in elk topic waar het mogelijk aan bod kan komen loopt te pluggen… :thinking:

1 like

Als iemand zijn reactie zou vlaggen wordt de advertentie verwijderd.

Alles is uiteraard smaak gebonden… Je geeft in elk geval een aantal leuke tips! Waarvoor mijn dank

Staat zover ik weet nergens dat het mag, dus dat kan je vinden. Als je me laat zien dat het verboden is, dan haal ik het natuurlijk weg. Beetje sneu dat je me er zo openlijk op aan moet vallen. Het is oprecht ook wel met hem mee denken. Want het voldoet aardig aan zijn criteria als je het mij vraagt.

1 like