Denk eens out of the box…
Met 23 procent korting lekker binnen jouw budget:
Heel cool!! Kende dit merk helemaal niet. Bedankt voor de tip!
Stuur gewoon een pb als je zoiets opmerkt om me er op te attenderen, dit is gewoon aandachts geil.
Maar goed verwijder het wel, geen zin in dit soort gezeik
Had jij ook kunnen doen naar de TS. Dus…
Mooie keuze! Ziet er voor een duiker ook redelijk geciviliseerd uit, lekker under the radar en de kwaliteit is goed. Dat blauw is ook fantastisch. Of het 300 meter ISO-certified is is op de wijzerplaat niet te zien. Maar goed, zolang je niet diepzee gaat duiken is dat ook niet noodzakelijk. Maak er een mooie vakantie van want daar gaat het tenslotte om
Ja, daar moet iedereen natuurlijk zelf een afweging in maken. Er zijn natuurlijk allerlei factoren die kunnen spelen: zoals risico op beroving (er zijn zat plekken op de wereld waar dit een heel reëel risico is), de kans op schade (bij een actieve vakantie), bepaalde handige technische eigenschappen van een horloge (goede waterdichtheid, 2e tijd, etc.) en gewoon respect voor de lokale bevolking. Hoe chique is het om met een horloge van duizenden Euro’s rond te lopen in een land waar veel mensen per maand minder verdienen dan jij aan een etentje uitgeeft (hint: niet heel erg chique, dus ). Dat kunnen allemaal redenen zijn om op vakantie een ander (en vaak wat goedkoper) horloge te dragen, dan dat je dagelijks op kantoor draagt. Maar goed, nogmaals, allemaal heel persoonlijk natuurlijk en moet iedereen lekker voor zichzelf beslissen.
OT: ik zou voor een lekkere Seiko duiker gaan, tijdens de vakantie. Leuk, lekker zorgenvrij en kwalitatief gewoon dik in orde.
Je mist de Longines conquest
Haha. Nee is wel genoeg zo.
On topic, qua horloges is volgens mij wel alles al voorbij gekomen en persoonlijke voorkeur gaat bij mij uit naar Damasko of Sinn.
Exact dat! Het lijkt mij geen al te opvallend horloge en de blauwe kleur vind ik erg mooi… Diepzeeduiken doe ik niet aan - het zal bij banen trekken in het zwembad blijven of een stukje zwemmen in de zee. Dat zal deze toch aan moeten kunnen lijkt me…
Ook een prachtig horloge!

spb143
deze is veel mooier in het echt dan op de slechte seiko foto’s, zeker een aanrader
(niet mijn foto)

Dat lijkt een 147.
Wat is de exacte referentie van deze g shock ?
Als je toch zoveel geld uit wilt geven, zou ik voor een gebruikte Breitling Skyracer gaan.
Lekker onbezorgd alles mee doen en draagt heerlijk….moet denk ik rond de €1300 / €1400 kunnen
Eeehhh, gw m5610u-1er? De geüpdatet 5610. Let op die, u-1er, dus.
Of gewoon echt spotgoedkoop en voor de gshock die heel hoog in het blauw staat gaan.
(Deze advertentie is niet van mij, no worries)
Heel stoer ding! Welk model is dit?