De BB58 gaat mee als er gezwommen gaat worden.
Wordt het stijlvol in een *****-omgeving dan gaat er een veel duurder horloge mee, maar dan ook veel duurder.
Niemand verwacht dat dus geen probleem, ook niet bij de douane.
Seiko spb143 of 147.
flexen in de Reguliersdwars.
Squale (of is die al tig keer genoemd)?
Heeft een 200 meter depth rate dus dit zal prima gaan En het heeft een eigen caliber met 80 uur gangreserve (COSC). Is weer eens wat anders dan een generiek ETA/Sellita uurwerk wat in veel duikers van deze prijsklasse wordt gestopt.
Echo Neutra Cristallo
316L brushed stainless steel, Width 42mm, Height 13.9mm, Lug width 20mm, Lug-2-lug 49mm, 500m/1640ft water resistance, Ceramic bezel …….
Hele mooie suggestie! Ik zal daar ook eens naar kijken (niet gedacht dat zoiets in een dergelijke prijsklasse verkrijgbaar is)
Ik vond het juist positief dat @ATallGuyCollectingWatches z’n Oris onder de aandacht bracht. Hij was on topic, en ik hou het blauwe gedeelte niet bij, dus ik weet nooit of dit soort dingen daar te koop staan.
Ik vind vlaggen dan ook meer dan overtrokken. Waarom zou je niet reageren met “er staat x in het blauwe voor jouw vraag” in dit soort topics?
Ik vind het ook irritant als mensen hun eigen horloge gaan pluggen. Zowel openlijk als per pb …
Plop zegt het tenminste rechtstreeks
Ik zou me hier absoluut geen zorgen over maken… ik heb honderden vluchten achter de rug. Bij vragen als “hoe komt u aan dit horloge” en “Heeft u een aankoopbon bij u” antwoordde ik “gekocht bij een AD in Nederland en nee, ik reis niet met aankoopnota’s van alles wat ik draag en in mijn koffer zit tijden reizen”. Eenmaal werd een douanier wat drammerig en aangegeven dat het niet aan mij is om onschuld aan te tonen.
Is de seiko spb147, hangt ervan af of je die goudkleurige vintage look mooi vind, ik vind het mooi en sjieker ogen.
De spb143 is ook nice, maar eerder doorsne en valt minder op.
Dank je! Ben persoonlijk niet zo’n fan van goudkleurig… die 143 is meer mijn ding
Ah! Dat is toch wel erg goed om te weten! Ik zou dus met een gerust hart met mijn speedmaster op vakantie kunnen als ik t zo lees… ik heb dat tot nu toe nooit aangedurfd (voor een niet EU bestemming)
Ik heb altijd wel een paar horloges bij me op vakantie.
Ik reis niet met aankoopbonnen.
Van vrijwel alles heb ik wel een foto in Nederland bij een gelegenheid. Ik heb nog nooit vragen gekregen en denk ook niet dat ik veel flauwekul zou tolereren.
Absoluut, geen enkel probleem!
Er staat een colt Skyracer in het blauw voor dat bedrag
Ik spreek uit ervaring…echt een heel fijn horloge, super ligt oer sterk en veel lume.
Even gekeken - tophorloge! Waar zag je deze voor die prijs?
En een MIDO ocean star GMT voor 900 ballen
Klopt! Die kun je wel voor dat bedrag vinden… die Breitling heeft nu toch ook wel mijn interesse. Zit ff te kijken op chrono maar daar zie ik m voor dit prijs helaas enkel in Zwitserland