Release Dan Henry 1937

(Off topic) Die was toch gestopt?

ja bij de Watch Box waar hij ‘werkte?’. Ik had geen idee wat iemand als hij daar deed. Hij is nu weer begonnen met zijn eigen YouTube producties over horloges, film en kunst ofzoiets.

Vroeger vond ik het echt wel leuk. Goedkoper segment horloges, wat Rolexjes en soms een dure die hij ergens kon lenen. Tegenwoordig praat ie ook over kleding etc, waar hij zeker geen verstand van heeft en vind ik zijn snobgehalte met die bullshit omtrent zijn familie ook onzin. Alsof hij uit een koninklijke familie komt met zn zegelringetje :sweat_smile:

1 like

Hij zat voor mij al, snobgewijs, op het grens van vermakelijk en irritant dus dat belooft niet veel goeds.
Daarnaast haakte ik af bij zijn steeds prominentere reclame uitingen voor anderen (hotels, tijdschriften) en dat zal er dan niet beter op geworden zijn vermoed ik.
Maar (on topic) ga de review straks wel even bekijken…

2 likes

Ik vind ze wel leuk, maar op de één of andere manier heb ik dan toch meer met mijn vintage halfwerkende frankenchrono’s van Catawiki. Wat was ‘t ook alweer, o ja: “ het is een gevoel”.

Gaaf !
Maar toch ga ik voor de re-issue van de Invicta van @Chillekasper

Ik moet toegeven, ik heb de review van de Urban Gentry gekeken. Ze zien er wel mooi uit. Het is niet helemaal mijn ding, maar kwalitatief en prijsmatig gezien denk ik als het je stijl is, het best een tof horloge is.

1 like

Wanneer komt die uit eigenlijk? Of is die al uit?

Geen idee. Denk het niet, anders hadden we wel een door het forum stuiterende Kasper voorbij zien komen. :rofl:

2 likes

Haha, zit wat in. Al lijkt het alsof ie invictloze pilletjes neemt om rustig te blijven. Ik zie maar weinig voorbij komen laatste maanden aan topics en activiteiten!

1 like

:joy::joy::joy::joy: ik ben er ook benieuwd naar. Ben bang dat het nog ff zou kunnen duren.

Stilte voor de storm

1 like

Mensen maken iedere keer ruzie als ik weer eens iets plaats.:joy:

1 like

dat vond ik nou net genieten :rofl:

1 like

Zit ook veel jaloezie bij !

1 like

Jaloers op Invicta? :laughing:

Túúrlijk.
Fellow Invictarians begrijpen dat.

1 like

Even on topic, deze vind ik toch wel netjes hoor:

3 likes

De Glycine is verkocht dus ik mag weer los gaan…

Die was echt mooi. Vond het lang duren voordat ie verkocht was.

1 like

Dat deed je toch al?:joy:

1 like