Reparatie van een oudje

Weer een oudje gered van de sloop dankzij @brunod; Heel veel plezier ermee alvast :+1:

2 likes

Dit horloge zou nooit gesloopt worden. :laughing: Maar ook niet meer gedragen. Nu kan hij heel soms even wat draagtijd krijgen. Maar wat wil je met een horloge wat zo’n 100 jaar is.

Nee dat begrijp ik, maar dat hij het weer doet maakt hem wel een stuk leuker om te dragen. Je kunt natuurlijk ook wel horloges dragen die het niet doen, maar zelf doe ik dat eigenlijk nooit.

1 like

He nƩƩ !
Die is klaar om gedragen te worden.
Behalve dat er geen inca is is het zo goed als een moderne horloge en kan natuurlijk dienen
:slight_smile:

2 likes

Het was toch mogelijk !

3 likes

@brunod heb je mijn PM gelezen? :grimacing::blush:

Supergaaf dat deze schoonheid weer meedoet !
100 jaar oud ! Geweldig! :joy::+1:t2:

2 likes

Veel bewondering hier super knap werk!

2 likes

Ja maar niet goed begrepen :confused: Ik zal deze avond herlezen :wink:

@Chillekasper :
Zal je aan iedereen het vervolg van deze horloge-advonturen reeks met Postnl ook laten weten ?
:thinking:

Wil jij dat ik het deel? Dan doe ik dat

1 like

Het wordt ook een deel van zijn verhaal en kan misschien ook anderen in de toekomst helpen :wink:

Slecht nieuws. Horloge is verzonden naar mijn adres, maar door een fout van PostNL naar een Belgische afhaalpunt gebracht. Wat ze nu hopelijk gaan doen is dit pakketje terug sturen naar Brunod, die het opnieuw zou moeten versturen.

WTF !!! Nee he ! Niet leuk dit.

1 like

Ai, de nachtmerrie van iedere horlogeverzamelaar; de post… :grimacing:
Hopelijk komt het nog weer terecht :fearful:

2 likes

Hoe krijgen ze het voor elkaar… :pensive:
Een afhaalpunt ver in Belgiƫ of vlak bij de Nederlandse grens?

Ik woon ergens in het noorden van Noord Holland. Hoe dan ook zou dit onmogelijk zijn.

Ik heb net met plezier en bewondering het topic even doorgelezen, ik hoop toch wel dat ie snel terecht komt…
Weet je wel zeker dat hij ook echt bij dat afhaalpunt ligt? PostNL wilt nog wel eens zeggen dat ie daar ligt om vervolgens weer te laten weten dat hij toch niet bezorgd is.

1 like

Kijk ook nog ff op trackitonline.ru
Dankzij die site ben ik er eens achter gekomen dat een horloge van mij bij een supermarkt in de buurt bleek te liggen.

Grandioos. Heel gek, maar is vandaag terecht gekomen en bij mij geleverd! :ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

2 likes