Maar wel te overtreffen, cfr de Japanners.
Dat even terzijde. Je hebt gelijk, maar je preekt voor het koor.
Maar wel te overtreffen, cfr de Japanners.
Dat even terzijde. Je hebt gelijk, maar je preekt voor het koor.
maar doet wel alsof. koop dan een hommage zonder Rolex merk erop. ik heb liever een Chinees horloge van het merk nasibal dan een Chinese nepperd met rolex erop gekliederd. snappie?
Jep.
Ook hier een felle tegenstander tegen de replicawereld maar even een klein zijspoortje. Denk dat we ook niet te hypocriet moeten doen. Denk dat iedereen hier op het forum wel eens aan deze kopieerpraktijken heeft meegedaan.
Een besturingsprogramma op je computer, t-shirtje of onderbroek gekocht op dat leuke marktje tijdens je vakantie, dat ene liedje geluisterd of film gekeken die je ff snel gedownloadt hebt via de bekende illegale kanalen.
Het is natuurlijk ook wel ergens reclame voor de grote merken. Denk echt niet dat ze er minder door verkopen want degene die replica’s kopen hebben er het geld toch niet voor. We moeten er niet te moeilijk over doen. Kan er zelf echt niet mee zitten als men aan mij vraagt of ik een echte of een nepper draag. En ook niet zeuren over kinderarbeid of dat het in een derdewereld land wordt gemaakt…kijk eens in je label van je kleding…denk maar niet dat daar nu alles volgens de regel gaat…documentaires genoeg gezien. Die mensen moet trouwens ook gewoon eten.
T is niet zelden van een onbekend en gesloten Instagram account.
@_Sjaak man, man, man, heb jij vandaag je beurt niet gehad.
Iedereen snapt toch dat de namaak industrie alleen al qua werkomstandigheden ethisch gezien veel slechter is dan veel geld vragen voor een uniek horloge met een goed uurwerk.
Mensen doen net of the fake industrie alleen horloges betreft. Alles wordt nagemaakt. Het is een miljardenindustrie waarbij talloze slachtoffers vallen. Fake medicijnen, fake speelgoed en ga zo maar door. In Canada is een vliegtuig neergestort omdat de motoren waren bevestigd met fake bouten. Het zijn gewetenloze hufters…
Je moet wel een enorme droeftoeter zijn om ermee rond te lopen. Wie houdt je voor de gek?
Bent echt droef als je fake shit nodig hebt om je iemand te voelen.
Ergens is het natuurlijk een eer dat ze je product kopiëren. Blijkbaar willen mensen er graag 1 maar kunnen of willen niet betalen. En ik snap het wel. Ik heb ook een hommage horloge gehad. Ik vond het orgineel heel erg mooi maar kon het niet betalen. Ik kocht dus wat ik wel kon betalen en er op leek en dat maakte dat ik de orginele alleen meer ging waarderen. Inmiddels is hij dan ook vervangen door het orgineel.
Bij cd’s en dvd’s vinden veel mensen kopiëren helemaal geen probleem… zelfde laken.
Daar vergis jij en @anon59672990EV je in helaas. Cartier heeft grootschalig onderzoek gedaan in de 80s naar omzetderving vanwege replica’s. Daarnaast merk ik het uit de eerste hand, mensen die in de winkel staan en zeggen liever geen Submariner te kopen omdat daar zoveel fakes van zijn.
Honderd procent snappie. Maar het ging bij mij om de broodroof, niet of ik het een sukkel/eikel/loser vind. Zou zelf nooit met een nep Rolex gaan lopen. Maar kevert toch…wat is er nog erger dan een Nep Rolex…Één Echte…!
Ik hoop het.
nice one. zonder de t is ie ook leuk
Fake electronische componenten! Die ik zelfs bij de gerenommeerde leverancier vandaan had, en mij vele hoofdbrekens heeft gekost voordat ik daar achter kwam!
Hmm… ik zit even in een dt-crisis. Zit de hele dag met m’n kop in t engels.
Oké. Daar heb je een punt.
nee man. hij kan allebei. ik vind m goed bedacht. jammer dat t per ongeluk ging dus
Denk het ook. Durf te wedden dat alle zogenaamde Photoshop helden hier geen licentie hebben.
Heb er toen één via de fotovakschool gehad en die was al stervens duur.
Pfff, fake.
Kunnen we de neptieten ook nog ergens kwijt in de discussie? Kunnen ze wel of niet? En wat zeggen de forumregels er over? Hebben mag wel maar bespreken niet?
Net iets minder droef.