Representor for a week!

is het geen Brunmontagne…

:slight_smile:

3 likes

Gisteren langs de péripherique van onze hoofdstad de ‘brûn’ in ontvangst genomen van @Rik . Korte maar leuke overdracht, live is altijd leuker :+1:t2:

Zo op het eerste gezicht een leuke maat en zie hem eens stoer doen tussen twee speedies in :wink::hugs: :muscle:t3:

Nu mee voor een paar daagjes Salland, we’ll see!

5 likes

Ik vond het al zo stil hier haha!
Gaaf hoor, mooi ook dat hij weer is overgedragen!

Ben heel benieuwd hoe hij @Rik is bevallen en uiteraard hoe hij jou gaat bevallen deze week :wink:.

Veel plezier gewenst met de tijdelijke aanwinst!

1 like

Gisteravond eindelijk even op maat gemaakt, moest een schakeltje bij (was wel mee op weekendje Salland maar niet kunnen dragen dus… :see_no_evil: :man_shrugging:t2:). Nu mee naar het werk.

4 likes

Hoi allemaal, sorry voor de lange stilte! Beetje (te) druk geweest de afgelopen dagen en vorige week nog even pech met covid :microbe::see_no_evil:. Live afspreken met HF-ers is toch het leukst maar misschien was opsturen achteraf efficiënter geweest :grimacing:.

Anyway, nu is de ‘brûn’ tenminste wel bij een bouwer van professionele frituurpannen geweest :sweat_smile:.

Mijn ervaring? In aanvulling op de vorige keer kan ik aangeven dat de rubber band wederom top is, de maat van 40mm net een tandje subtieler is en dat geldt ook voor de stalen band met taper! Zilveren dial prima en de ‘gladde’ bezel heeft mijn voorkeur.

Al met al opnieuw een leuke ervaring en nog steeds een leuk initiatief Pascal! Succes met het verder brengen!

@LastGentlemen veel plezier ermee, bedankt voor het (lange) wachten en de leuke f2f overdracht. Altijd leuk om weer even met liefhebbers te zitten :wink::call_me_hand:t2:

7 likes

Wacht wacht wacht is dit wat je meegekregen van de exclusieve rondleiding.
Kleine correctie: producent van professionele frituur installaties en groot horeca keukens.

Het was me een waar genoegen, het altijd fijn om een kijkje te nemen in andermans collectie.

Eerste indruk: @Brunmontagne
Wat een fotogeniek exemplaar.
De 40mm is voor de smallere pols een absolute win.
Tevens als de neutrale zilveren dial en de gladde bezel vind ik deze persoonlijk het geheel veel beter laten uitkomen.

Hoe doet dit op de foto:

7 likes

Ff offtopic. Ik bedacht me ineens dat je in die afgebladderde vensterbank de contouren van je logo moet uitsnijden. Dat zou je foto’s een nog meer kenmerkende touch geven.

2 likes

That’s brilliant

2 likes

Zoiets :see_no_evil:

Nahja, je snapt het idee :grin:

4 likes

Dat heb je snel gedaan.
Plannen van het weekend?

Haal ik even een beitelsetje :wink:

3 likes

En dan moest ik de app nog downloaden :rofl:

Wordt wel een gepriegel als je dat klein wilt “uitsnijden”.

2 likes

Haha mooi dat het uiteindelijk is gelukt :wink:. Je hebt er iig extra lang van kunnen genieten!

Ah top! Altijd leuk om een ervaring te lezen van iemand die de 42mm al heeft kunnen ervaren. Mooi dat deze er wederom positief uit komt!

Graag gedaan uiteraard en jij bedankt voor de goede zorg.

Dit samen met die super mooie foto’s is wel een goede binnenkomer hoor! :wink:
Ik begin zelf ook de variant zonder stippen zo te waarderen haha. Toch stof tot nadenken, net als de vele andere ideeën haha.

Heel veel plezier gewenst met je tijdelijke aanwinst! Verder is de lijst nog aardig kort zag ik, zijn er nog meer mensen die het een weekje willen proberen?

1 like

6 likes

Wat een ontzettend mooie foto’s zeg!! :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Bij mij staat Last Gentleman als laatste op de lijst, en die lijst is al een paar maanden oud.
Heb er ook wel eens zin in om hem te proberen.
Zet mij maar op DE lijst.

1 like

Brůn a Dot

2 likes

Geeft ook wel een mooie reflectie

5 likes

:heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

Heel mooi!

1 like

They see me rollin :bike:

4 likes

Mozaïek